Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#19784Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

Tomáš Damborský

Znění stížnosti

Dobrý den,

24.11.2017 jsem si objednal telefon z obchodu ALZA.cz. Telefon podle nich ještě ten den odeslali.
28.11.2017 je telefon stále na cestě, proto kontaktuji Alzu kdy zboží dorazí, ta mě odkáže na dopravce tedy Českou poštu. Kontaktuji tedy dopravce.
30.11.2017 pošta odpověděla, že zásilku ztratila a mám řešit s obchodníkem reklamaci zásilky, kontaktuji tedy Alzu a popíši vzniklou situaci.
2.12.2017 mi Alza odpovídá, že situaci bude řešit a ozve se.
5.12.2017 po dotazu zda mi zboží dodají odpovídají, že mám kontaktovat dopravce.

Z výše uvedeného usuzuji, že Alza problém nijak neřeší a ani řešit nechce. Bohužel telefon jsem zaplatil předem, takže teď nemám ani zboží ani peníze.


Produkt

Mobilní telefon HUAWEI P9 Lite (2017) Gold


Požadované řešení

Dodání zboží, případně vrácení všech vložených financí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 09:13, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Nevrátí-li po odstoupení od smlouvy prodávající spotřebitelovi peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, může spotřebitel navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.