Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
24.11.2017 jsem si objednal telefon z obchodu ALZA.cz. Telefon podle nich ještě ten den odeslali.
28.11.2017 je telefon stále na cestě, proto kontaktuji Alzu kdy zboží dorazí, ta mě odkáže na dopravce tedy Českou poštu. Kontaktuji tedy dopravce.
30.11.2017 pošta odpověděla, že zásilku ztratila a mám řešit s obchodníkem reklamaci zásilky, kontaktuji tedy Alzu a popíši vzniklou situaci.
2.12.2017 mi Alza odpovídá, že situaci bude řešit a ozve se.
5.12.2017 po dotazu zda mi zboží dodají odpovídají, že mám kontaktovat dopravce.
Z výše uvedeného usuzuji, že Alza problém nijak neřeší a ani řešit nechce. Bohužel telefon jsem zaplatil předem, takže teď nemám ani zboží ani peníze.
Mobilní telefon HUAWEI P9 Lite (2017) Gold
Dodání zboží, případně vrácení všech vložených financí.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Nevrátí-li po odstoupení od smlouvy prodávající spotřebitelovi peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, může spotřebitel navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.