Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19785Salam Tesco Vysocina s kostmi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

David Barton

Znění stížnosti

Asi pred deseti dny jsem koupil v Tescu v Telči maly v igelitu baleny salam Tesco Vysocina ve kterem je znacne mnozstvi kostni drti. Ze by vyrobce Pejskar ? S ti mam 2 podobne zkusenosti.Na obalu vyrobce neni uveden. David Barton


Produkt

Mohu poslat fotku salamu vc. obalu


Požadované řešení

Neprodavat podobne zbozi, nebo ty kosti jemneji rozemlet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 09:05, před 7 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.