Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Asi pred deseti dny jsem koupil v Tescu v Telči maly v igelitu baleny salam Tesco Vysocina ve kterem je znacne mnozstvi kostni drti. Ze by vyrobce Pejskar ? S ti mam 2 podobne zkusenosti.Na obalu vyrobce neni uveden. David Barton
Mohu poslat fotku salamu vc. obalu
Neprodavat podobne zbozi, nebo ty kosti jemneji rozemlet.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitel může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.