Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19789Nemožnost ukončit smlouvu bez sankce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

Daniel Janoch

Znění stížnosti

Jsem zákazníkem společnosti Centropol od 5.1.2012. Smlouva na dodávku elektřiny na dobu určitou na 36 měsíců byla automaticky prodloužena do 5.1.2018. Teď jsem v situaci, že jsem nemovitost, ke které se vztahuje odběrné místo, prodal. Bohužel jsem nemohl zažádat o ukončení smlouvy před prodejem domu a teď, měsíc před koncem smlouvy, mi společnost oznámila, že mohu smlouvu ukončit pouze pokud zaplatím jakousi škodu 5186 Kč Výpovědní lhůta jsou tři měsíce. Jsem toho názoru, že takový nárok je přemrštěný v případě, že jsem nemovitost prodal a a nebydlím tam.


Produkt

Sdružené dodávky elektřiny - Centropol Energy - BLIK


Požadované řešení

Bezplatné ukončení smlouvy k řádnému termínu 5.1.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 05:41, před 7 lety

Energetický zákon nepřiznává spotřebiteli právo na zrušení smlouvy o dodávkách energií v případě prodeje nemovité věci, která je odběrným místem. Mění-li spotřebitel své bydliště (stěhuje se), bude záležet, jaké podmínky byly mezi ním a společností sjednány. Podle aktuálních Obchodních podmínek dodávky společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. je možné smlouvu na dobu určitou ukončit předčasně pouze po dohodě smluvních stran. Z důvodů zvláštního zřetele může být smlouva ukončena bez povinnosti spotřebitele kompenzovat společnost. Pokud společnost nereaguje na elektronickou komunikaci, je vhodné společnost kontaktovat písemně na adresu: CENTROPOL ENERGY, a.s., IČ 25458302, se sídlem Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.