Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem na webu elektrocentrum24 žárovky v hodnotě 1211 Kč. Peníze jsem poslal bohužel předem, jelikož jsem nikdy předtím napálen nebyl. Avšak tento eshop nekomunikuje, nevrací peníze a nikdo nebere telefon. Už je to asi tři týdny. Volal jsem tam, psal emaily, ale bohužel žádná odpověď. Podal jsem stížnost na ČOI.
Podobné komentáře se na webu heureka množí, takže asi jde o podvodníky.
eshop
Pokud to jsou podvodníci, tak podat trestní oznámení a blokace webu.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost uhradit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. Pokud je s dodáním zboží v prodlení, kupující jej k dodatečnému plnění vyzve. Pokud prodejce nereaguje ani tak, má kupující dle § 517 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Společnost ELEKTRO Klusáček, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Poté může spotřebitel podat u obecného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve ktterém soud rozhoduje na základě předložených důkazů.