Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19801Výpověď z prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Pavel Tykal

Znění stížnosti

Dobrý den, zaplatil jsem si na zkoušku měsíc prémiového účtu. Bohužel jsem si nikde nevšiml a nebyl jsem upozorněn, že se účet bude automaticky prodlužovat. Bylo tedy z účtu strženo nečekaně 2394Kč. Byl jsem z toho poněkud rozčarován a ještě více při čtení obchodních podmínek, že zrušení členství je pouze pomocí faxu do Lucemburska.
Rád bych se z toho vyvázal, zrušením prémiového účtu a mého profilu. Zatím jsem zaslal e-amil na service@c-date.cz, odkud mi přišla akorát automaticky vygenerovaná odpověď, že děkují za e-mail.

[Ticket#2017120610001577] Re: výpověď
Dobrý den,

Děkujeme za zaslání Vaší žádosti.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu.

Vaše žádost bude vyřízena v nejkratším možném termínu.

S přátelským pozdravem,

Váš tým C-date
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau

S automatickým prodlužováním nesouhlasím, žádám o zrušení prémiového účtu, o zrušení mého profilu a zapomenutí mých veškerých platebních informací.


Produkt

Prémiová služba, automatické prodlužování, ID kontaktu - UZTHEH01,


Požadované řešení

Zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 08:15, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2017 16:26, před 7 lety

ID: UZTHEH01


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2017 17:51, před 7 lety


Pavel Tykal

Dnes 20.12. 2018 jsem zaslal výpověď na email service@c-date.cz
niní čekám na odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 07:40, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 21:48, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.