Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zaplatil jsem si na zkoušku měsíc prémiového účtu. Bohužel jsem si nikde nevšiml a nebyl jsem upozorněn, že se účet bude automaticky prodlužovat. Bylo tedy z účtu strženo nečekaně 2394Kč. Byl jsem z toho poněkud rozčarován a ještě více při čtení obchodních podmínek, že zrušení členství je pouze pomocí faxu do Lucemburska.
Rád bych se z toho vyvázal, zrušením prémiového účtu a mého profilu. Zatím jsem zaslal e-amil na service@c-date.cz, odkud mi přišla akorát automaticky vygenerovaná odpověď, že děkují za e-mail.
[Ticket#2017120610001577] Re: výpověď
Dobrý den,
Děkujeme za zaslání Vaší žádosti.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu.
Vaše žádost bude vyřízena v nejkratším možném termínu.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau
S automatickým prodlužováním nesouhlasím, žádám o zrušení prémiového účtu, o zrušení mého profilu a zapomenutí mých veškerých platebních informací.
Prémiová služba, automatické prodlužování, ID kontaktu - UZTHEH01,
Zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: UZTHEH01
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dnes 20.12. 2018 jsem zaslal výpověď na email service@c-date.cz
niní čekám na odpověď
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.