Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19802Nedodanie kuchyne, porusenie zmluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Silvia Popelkova

Znění stížnosti

XXXLutz nikdy viac!!!
Po 3,5 mesiacoch čakania, dopisovania a zameriavania novej kuchyne nam s kludom oznamili, ze kuchyna vlastne do vyroby vobec nebola zadana, no este pred tyzdnom nas presviedcali, ze maju od vyrobcu potvrdene ze medzi 4. a 9.12 ju naskladnia, aby sme doplatili zvysnu cast ceny co najskôr, co teda nebola mala suma. Našťastie sme cakali na potvrdenie terminu dodania a zvysok neuhradili Niekolko krat sme sa na stav objednávky a termin dodania informovali a stale nam tvrdili, ze mame cakat. Teraz ked zistilu, ze objednavku vobec do vyroby nezaslali vraj mame byt ale trpezliví a oni nam ju laskavo dodaju asi do konca februara 2018


Produkt

Kuchyna


Požadované řešení

Odstupenie od zmluvy a urychlene vratenie penazi!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 07:34, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.