Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19804Repasovany mobil namiesto noveho

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Peter Vrabel

Znění stížnosti

Prajem dobry den.
Moja mamina si objednala na www.nejlevnejsimobil.com mobilny telefon 6500 slide. Podla stranky malo ist o novy mobil. Po obdrzani baliku mamina, zial, mobil nevyskusala, ale, presne podla umyslu odosielatela, sa len potesila prilozenym darcekom (hned trom). Mobil som vyskusal az ja, jej syn, po 15-tich dnoch od dorucenia baliku. Mobil hned na prvy pohlad vykazoval znamky repasovaneho kusu - problemov bolo viacero. Jedna sa o ,,slideovy'' model a uz pri pohlade zboku a zo spodu je dobre vidno, ze vrchna cast neprilieho ku spodnej presne, ale po krajoch su medzery do ktorych sa bude dostavat prach a necistoty, cim sa funkcnost vysuvania bude rychlo znizovat. Okrem toho sa gumeny pasik nachadzajuci hned pod displejom, ktory ma ulahcit vysuvanie, odlepil hned pri prvom vysunuti. Cely mobil posobi lacnym dojmom, kedze je ,,rozhegany'' a vrzga. Najhorsim problemom je ale baterka, ktora je ocividne takisto pouzivana, kedze na jedno nabitie vydrzi mobil necele dva dni, a to sa nejedna o smartfon s velkym displejom a mamina sa s nim nehrava. Keby bol mobil odskusany okamzite, obratom by sme ho posielali naspat, ze vraciame tovar. Zial, nestalo sa tak.


Produkt

NOKIA 6500 nie je nova, ale repasovana.


Požadované řešení

Predavajuceho sme sa snazili kontaktovat aj pomocou formulara na ich stranke aj pomocou mailu, ktory je tam uvedeny, ale nedostali sme ani jednu odpoved. Predajca nas uplne ignrouje. Nakolko tento model nebol vobec lacny, jeho cena presahuje ceny smartfonov strednej triedy a mamina je uz na dochodku, potrebovali sme sa s predajcom dohodnut, najlepsie, na odstupeni od zmluvy, nakolko si mamina uz zadovazila iny mobil a v danu firmu sme stratili doveru. Poradte nam prosim, ako mame postupovat. Dakueme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 09:53, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci nebo výměny věci za novou. Není-li to možné, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen spotřebitelku řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tak neučinil, porušil svou zákonnou povinnost, za což mu může být od České obchodní inspekce udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.