Společnost


Josef Pakantl

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19808Stále nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Jitka Bartizalová

Znění stížnosti

Dne 12.10.2017 jsem objednala balík,na www.hrackyjednicka.cz,přišel 24.10.,hned 31.10.2017 jsem posílala Monster Flexi mumie zpět k reklamaci,hračka občas fungovala,pak zas ne.Balík jsem posílala přes Českou poštu,měl dorazit zpět do obchodu 1.11.2017.Protože nebydlím v Ústí nad Labem,tak jsem volala do obchodu,tam mi řekli,že budou urgovat,osobně zajdou za pí Bendovou.Pí.Bendové,která reklamace vyřizuje jsem se bohužel nedovolala,té jsem posílala i dva emaily,odpovědi jsem se nedočkala.Také jsem psala na jejich chat,tam opět,že budou urgovat,osobně zajdou za pí .Bendovou a dnes je i chat vypnutý.


Produkt

Monster Flexi mumii od Epline


Požadované řešení

Chtěla bych hračku,funkční zpět nebo peníze na účet,který jsem zadala v reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 10:56, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 19:26, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.