Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.10.2017 jsem objednala balík,na www.hrackyjednicka.cz,přišel 24.10.,hned 31.10.2017 jsem posílala Monster Flexi mumie zpět k reklamaci,hračka občas fungovala,pak zas ne.Balík jsem posílala přes Českou poštu,měl dorazit zpět do obchodu 1.11.2017.Protože nebydlím v Ústí nad Labem,tak jsem volala do obchodu,tam mi řekli,že budou urgovat,osobně zajdou za pí Bendovou.Pí.Bendové,která reklamace vyřizuje jsem se bohužel nedovolala,té jsem posílala i dva emaily,odpovědi jsem se nedočkala.Také jsem psala na jejich chat,tam opět,že budou urgovat,osobně zajdou za pí .Bendovou a dnes je i chat vypnutý.
Monster Flexi mumii od Epline
Chtěla bych hračku,funkční zpět nebo peníze na účet,který jsem zadala v reklamaci.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.