Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.11.2013 jsem byl s manželkou v prodejně OBI Ml. Boleslav odchycen na předvádění masážního polštáře Relaxfit a po vylosování 50% slevy jsem ho zakoupil. Po krátkém odzkoušení jsme se rozhodli, že nám tento výrobek nevyhovuje. Proto jsem se rozhodl odstoupit od kupní smlouvy v zák. lhůtě 14 dnů. 21.11.2013 jsem poslal odstoupení od smlouvy doporučeným dopisem. 3.12.2013 jsem obdržel od Wellmax trade dopis, že ode mne polštář převezmou za podmínek: odečtení 1490Kč za uvedení do původního stavu a 400Kč za poškození obalu. Před odesláním polštáře jsem si pořídil poměrně podrobnou fotodokumentaci jak polštáře, tak obalu. Obojí v bezvadném stavu, a proto jsem nepřistoupil na žádné snížení při vracení kupní ceny. 4.12.2013 jsem odeslal polštář v původním obalu, který byl ještě vložen do tvrdé kartonové krabice, ve které byl obal s polštářem měkce obložen proti případnému poškození. Při telefonické reakci na doručení 23.1. mi sdělili pracovníci Wellmax trade, že polštář museli dát nějaké firmě na uvedení do původního stavu a že krabice byla poškozená, což nehorázná lež – mohu to dokázat pořízenou fotodokumentací, kterou jsem si pořídil z vytušených možných problémů. Z jednání nemám dobrý pocit, bylo mi několikrát vyhrožováno, že mi výrobek vrátí!
Relaxační polštář RELAXFIT 2013080110
Požaduji vrácení plné kupní ceny bez zbytečných průtahů, vrácení částky nebylo dodrženo ve stanovené 30ti denní lhůtě.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání lze do 14 dnů od jejího uzavření odstoupit. Odstoupení od kupní smlouvy dle § 57 občanského zákoníku nesmí být spojováno s jakoukoli sankcí, tudíž ani poplatkem za navrácení zboží do původního stavu. Nárok na náhradu škody by měl prodejce pouze v případě, že by byl výrobek poškoze a obal není součástí výrobku, tudíž jej nemůže prodejce účtovat.
Dle nám dostupných informací byl výrobek odeslán v pořádku a společnost nemá na úhradu sankce nárok.
Společnost WELLMAX Trade s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.