Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.10. 2017 jsem si z internetového obchodu - skvělé šaty objednala dvoje šaty v celkové výši 1.398,- Kč Faktura číslo 2017000442, šaty jsem v termínu vrátila, k dnešnímu dni - 7.12.2017 jsem neobdržela nejen peníze, ale i slíbenou rekapitulaci k potvrzení vratky. Telefonní číslo na faktuře neexistuje, zákaznická linka je nedostupná, na můj písemný dotaz přímo na zákaznickou linku nikdo nereaguje. Ráda bych věděla na co se musím v souvislosti s touto firmou připravit. Děkuji jim za ochotu a radostné zpříjemnění adventu. Velmi nespokojená zákaznice Ivana Fleischmannová
Informace o stavu vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Dobrý den, děkuji za řešení, peníze mi byly opravdu v měsíci lednu 2018 převedeny na účet, sama jsem firmu ještě jednou kontaktovala, tentokrát na můj dotaz reagovali a slíbili, že peníze vrátí. Tak se i stalo, jistě i v reakci na Váš dotaz. Jsem ráda, že celá anabáze je za mnou, s penězi jsem se už v duchu rozloučila, stížnost jsem poslala proto, aby se podobná věc nestala ostatním kupujícím. Vrácené peníze jsou pro mě důkazem toho, že neustálé dotazování a stížnosti měly smysl. Děkuji Ivana Fleischmannová
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.