Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#19811Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Ivana Fleischmannová

Znění stížnosti

Dne 14.10. 2017 jsem si z internetového obchodu - skvělé šaty objednala dvoje šaty v celkové výši 1.398,- Kč Faktura číslo 2017000442, šaty jsem v termínu vrátila, k dnešnímu dni - 7.12.2017 jsem neobdržela nejen peníze, ale i slíbenou rekapitulaci k potvrzení vratky. Telefonní číslo na faktuře neexistuje, zákaznická linka je nedostupná, na můj písemný dotaz přímo na zákaznickou linku nikdo nereaguje. Ráda bych věděla na co se musím v souvislosti s touto firmou připravit. Děkuji jim za ochotu a radostné zpříjemnění adventu. Velmi nespokojená zákaznice Ivana Fleischmannová


Požadované řešení

Informace o stavu vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 11:23, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 11:02, před 7 lety

Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 21:17, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2018 10:41, před 7 lety


Ivana Fleischmannová

Dobrý den, děkuji za řešení, peníze mi byly opravdu v měsíci lednu 2018 převedeny na účet, sama jsem firmu ještě jednou kontaktovala, tentokrát na můj dotaz reagovali a slíbili, že peníze vrátí. Tak se i stalo, jistě i v reakci na Váš dotaz. Jsem ráda, že celá anabáze je za mnou, s penězi jsem se už v duchu rozloučila, stížnost jsem poslala proto, aby se podobná věc nestala ostatním kupujícím. Vrácené peníze jsou pro mě důkazem toho, že neustálé dotazování a stížnosti měly smysl. Děkuji Ivana Fleischmannová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 15:57, před 7 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.