Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už nějakou dobu nám nechodí předplacené tiskoviny, ne vždy, ale cca 5 výtisků prostě není, mimo to nám vaše pracovnice dávají do schránky i větší počet zásilek pro jiné adresáty, možná se jim to prostě nechce roznášet a dají to do první schránky, kterou potkají s tím že to prostě někdo udělá za ně. Jedná se o pobočku Soběchleby 75354. Tohle vše se děje už nějakou dobu a při představě že nějaké mé informace se dostanou jejich jednáním k někomu úplně jinému se mi vůbec nezamlouvá.
Větší dohled nad doručovatelkami, sankce v případě jejich pochybení, pečlivější výběr zaměstnanců.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.