Společnost


Manna Europe s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19813Nevrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Pavla Neumanová

Znění stížnosti

20.11.2017 jsem si na eshopu společnosti objednala určité produkty, první platba mi však vyskočila jako nezdařená, druhá odešla v pořádku, na účet společnosti přišly obě, psala jsem tedy email na zákaznický servis, reakce však žádná, poslala jsem druhý s výpisy obou pohybů na účtu, odpověď ze strany společnosti byla, že mi peníze navíc samozřejmě vrátí, ať pošlu EBAN, ten jsem zaslala, odpovědí bylo už pouze Děkujeme, to bylo přibližně 24.11. Od té doby nikdo nereaguje a žádné peníze zpět nepřišly.


Požadované řešení

Požadované a slíbené vrácení platby navíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2017 10:37, před 7 lety

Podnikatel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něho přijal bez právního důvodu. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 22:13, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.