Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.11.2017 jsem si na eshopu společnosti objednala určité produkty, první platba mi však vyskočila jako nezdařená, druhá odešla v pořádku, na účet společnosti přišly obě, psala jsem tedy email na zákaznický servis, reakce však žádná, poslala jsem druhý s výpisy obou pohybů na účtu, odpověď ze strany společnosti byla, že mi peníze navíc samozřejmě vrátí, ať pošlu EBAN, ten jsem zaslala, odpovědí bylo už pouze Děkujeme, to bylo přibližně 24.11. Od té doby nikdo nereaguje a žádné peníze zpět nepřišly.
Požadované a slíbené vrácení platby navíc.
|
Tweet |
Podnikatel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něho přijal bez právního důvodu. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Spotřebiteli doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.