Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19814Neorganizovanost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Gabriela Rossi

Znění stížnosti

Dobrý den, paní doručovatelka mi včera předala lístek o zásilce na poště s tím, že už se jí nevešla do vozíčku. Dostavila jsem se tedy na poštu v Italské, která byla na lístku uvedena s tím, že si ji vyzvednu. Čekala jsem tam přes půl hodiny jen kvůli tomu, abych se dozvěděla, že tam zásilka není a je na poště v Moravské. Jak je to možné?

Zdraví a děkuje za odpověď

Gabriela Rossi


Požadované řešení

Aby se to už nestalo! Když si objednám zásilku na adresu, kde se v tu dobu, kdy přijde doručovatelka nacházím, předpokládám, že kvůli tomu již nebudu muset zařizovat nic jiného, než převzetí právě od ní. Máte asi dostatek aut, když se zásilka nevejde paní do vozíčku, není přeci možné, aby žádné auto, co jede zrovna okolo, nemělo místo na jeden dopis!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2017 10:28, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.