Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.12. 2012 jsem v provozovně ELEKCRO WORLD Praha Čestlice zakoupila mobilní telefon Samsung GT-S6500.
Po zhruba 6-ti měsících se začal telefon sám vypínat a zase zapínat. Telefon jsem reklamovala. Servis zjistil, že bylo zjištěno strukturální poškození dat v paměti, a proto bylo provedeno nastavení dle parametrů v souladu s výrobcem a operátorem. Po zhruba 14-ti dnech se telefon vypnul a nešel zapnout. Pouze se zobrazilo logo. Podruhé jsem telefon reklamovala. Servis odepsal, že vyměnil elektronický komponent v souladu s parametry výrobce a operátora. Po asi měsíci užívání se telefon opět začal sám vypínat. Potřetí jsem ho reklamovala a požadovala vrácení peněz. Servis mi ale tentokrát odepsal, že po celkovém testu a analýze přístroje se vady neprojevily. Dále bylo provedeno obnovení nastavení továrních hodnot v souladu s parametry výrobce a operátora. Dále mi odepsali, že případná další reklamace téhož charakteru může být zamítnuta. To mo přijde jako nehoráznost, takto ,,tlačit" zákazníka, aby již produkt nereklamoval, jelikož bude reklamace stejně zamítnuta. Po dalším měsíci užívání se opět, již počtvrté začal telefon několikrát denně sám vypínat. Počtvrté jsem telefon opět reklamovala a požadovala vrácení peněz. Byla mi odepsána stejná zpráva jako při třetí reklamaci. Přístroj prý má odpovídající parametry zařízení. Nevím, zda je odpovídající parametr ten, když telefon se během dne několikrát vypne a lidé se Vám nedovolají. K čemu mi pak takový telefon je? Telefon jsem si koupila již jiný, tenhle mi leží doma v zásuvce a já vyhodila 3699,-Kč z okna. Nehledě na to, že díky čtyřem reklamacím jsem telefon cca 3-4 měsíce vůbec nepoužívala.
Samsung GT-S6500 Galaxy Mini2, IMEI: 359827048380946
Na telefonu se již po čtvrté za sebou objevuje stejná závada. Požadujeme prosím vrácení peněz tak, jak na to dle občanského zákoníku máme právo.
|
Tweet |
Pokud se na výrobku vyskytne po třetí stejná závada, má kupující nárok dle § 622 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud prodejce reklamaci zamítne, není oprávněn dále s telefonem manipulovat - tedy jakkoli jej uvádět do továrního nastavení atd. K takovému úkonu je oprávněn jen v rámci záruční opravy.
Pokud prodejce tvrdí, že se na výrobku vada neprojevila, měl by takové zamítnutí řádně odůvodnit včetně odůvodnění, čím byla způsobena vada, která se na výrobku vyskytovala při předání do reklamace. Zároveň může kupující využít nezávislého odborníka, který by k případu vypracoval znalecký posudek.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: