Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dodané zboží absolutně neodpovídá zboží objednanému z eshopu www.kyuba.cz a navíc zákazník, když chce převzít zboží, musí zaplatit clo, jelikož zboží pochází z Číny... po odeslání kontaktního emailu bez jakékoliv reakce...
objednány dva různé druhy kožené obuvi Skechers (nízké polobotky) velikosti 45 a dodávka byla na dva kusy stejných kotníkových bot nespacifikované velikosti a kvality
podle mého jde o cílený záměr jak získat finance bez ohledu na zájem zákazníka tj. o cílený podvod, doporučuji se zaměřit na tento obchod a zveřejnit rizika při objednání zboží, navíc na eshopu chybí možnost, jak zboží reklamovat nebo vrátit (zjištěno BOHUŽEL až dodatečným pátráním...)
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Neuvedení informace o tom, kde může spotřebitel uplatnit reklamaci, je dokonce přestupkem podle zákona o ochraně spotřebitele. Na takový e-shop mohou spotřebitelé upozornit Českou obchodní inspekci, která může obchodníkovi uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.