Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.10.2013 jsem zakoupila v prodejně autobaterii do vozu Felicia. Původní baterii jsme měli již delší dobu a obávali jsme se nadcházející zimy. Na konci listopadu manžel baterii vložil do auta, ale nenastartoval.Baterii jsem odvezla a dne 10.12.2013 byla sepsána reklamace(č.dokladu 35797/13). Asi po týdnu se mi z prodejny ozvali, že baterie byla úplně vybitá a že reklamaci neuznají, že musíme mít něco s eletrikou v autě. Manžel znovu vložil do auta původní baterii, kterou nyní používá.Prodavačce jsem oznámila, že je to hloupost,kdyby se jednalo o elektriku v autě, tak by nefungovala ani původní baterie, se kterou se nyní jezdí. 13.1.2014 mi oznámili z prodejny, že si mohu baterii vyzvednout, ale že reklamace není uznána.
bezúdržbová baterie 44 Ah CARFIT
Nesouhlasím s neuznáním reklamace a požaduji funkční baterii. Myslím si, že za Kč 1 400,-- mám dostat kvalitní zboží. Prosím o radu, jak dále postupovat. Na prodejně jsem si zatím nefunkční baterii nevyzvedla. Děkuji za odpověď, jak dále postupovat.
|
Tweet |
V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je povinností prodejce prokázat, že předal kupujícímu výrobek bez vad, pokud se tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí.
Společnost AUTOMOTOS Chomutov, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.