Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19832Stížnost na ochranku a zastupkyni vedouci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Šarka Kortisova

Znění stížnosti

Dobry vecer asi pred mesicem jsem nakupovala v lidlu a skocila jsem si na toaletu pak jsem pokracovala v nakupu. U pokladny me pak zkontrolovala ochranka ze jsem byla na toalete s batohem to jsem respektovala.Dnes jsem byla nakupovat v lidlu a ochranka me bez jakeho koliv podezreni zkontrolovala aniz by mela duvod.Nikdy jsem nic neukradla a vyprosuju si takove jednani z vasi pracovnice.Nnevim sice jak se jmenuje ale byla to zena. Nechala jsem si zavolat vedouci prisla a rekla jenom pohrdave at ut me nekontroluje a odesla takovy pristup jsem jeste nezazila.Dekuji za pochopeni a kladne vyrizeni.kortisova


Požadované řešení

zadam o potrestani a omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 08:56, před 7 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 09:38, před 7 lety

Dobrý den, paní Kortišová,

za tuto situaci se Vám omlouváme. Děkujeme rovněž za upozornění. Předáme jej odpovědným vedoucím, kteří se postarají o opětovné proškolení našich zaměstnanců.

Věříme, že příště již bude vše v pořádku a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 10:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:36, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.