Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, v reseni kazoveho dronu, neuznana reklamace pri prvnim pouziti jsem objevila odpoved, ktera se zrejme tyka uplne jine reklamace.
Drona mi vratili zpet bez navodu k pouziti a musela jsem prodejnu alarmovat, ze mi nevratili kompletni reklamaci. A ted si ctu odpoved na vasich strankach od spolecnosti Elektro World, nejen, ze nesouhlasi reklamacni cislo, ale odpoved se zcela zrejme tyka uplne jine reklamace.
Problem pri prvotnim pouziti
Vymena
Reakce sice prisla, bohuzel se tykala jine reklamace
|
Tweet |
Stížnost v daném případě přeřazujeme přímo na společnost, která má možnost vyjádřit se k námitce spotřebitelky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.