Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19835Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2017, před 7 lety

Karel Červenka

Znění stížnosti

30. 11. mi podle sledování zásilky měl být doručena zásilka. To však nebyla. Emailem mi bylo napsáno, že mi bude doručována následující den tj. 1.12.

1.12. mi přišli jiné objednané zásilky, ale konkrétní zásilka na kterou jsem čekal mi nepřišla. Nevím proč, když mi mohla být doručena pospolu s ostatními zásilkami, které mi přišli a navíc v emailu stálo, že mi bude doručen další prac. den tj. 1.12. Poté , mi nebyl zaslán žádný email o tom, že by mi někdo měl doručit zmiňovaný balík jako kdyby ho někdo zahodil a nestaral se o to.

4.12. jak jsem zmiňoval od 1.12. se mnou nikdo nekomunikuje ani přes email ani přes telefon, aby mi někdo napsal nebo zavolal info o mé zásilce, která je prý furt v Doručovacím depu. Rozhodl jsem se, že přes pplbalik.cz změnim dor. info. a změnil jsem si doručení na 5.12. na 17 až 18 hodinu

5.12. celý den jsem, čekal na sms od řidiče, že mi bude doručovat zásilku. Samozřejmě mi nepřišla a já dál můžu čekat furt dokola a nebaví mě to. Sledování zásilky mi hlásí, že mi dneska bude doručená má zásilka a nic, zase jenom čekání.

6.12. jsem brzy ráno volal na infolinku a tam mi bylo sděleno, že se moc omlouvají a že mi zásilka měla být už dávno doručená. Pán na infolince mi říkal, že moje zásilka prý bude dneska ráno naložena do auta a doručena. Samozřejmě se tomu tak nestalo.

Samozřejmě na emaily a na reklamační formulář vůbec nereagují a nebaví mě neustále volat na infolinku, kde mi budou lhát a ujišťovat mě každý den, že mi doručí zásilku.

Kontaktoval jsem i odesílatele mé zásilky o tomto problému, tak uvidíme.
Mam v plánu napsat i na ČOI, jestli by mi nepomohli.

Musím podotknout, že jsem byl vždycky s PPL spokojený, teda až do dnešní chvíle, kdy to vypadá jako, že se mi zásilku ani nepokusili nikdy doručit.


Požadované řešení

Omluvu atd. ani nechci, protože to nemá pro mě žádnou hodnotu.
Chci, aby změnili svůj přístup k zákazníkům, aby odpovídali na emaily a aby když jim zavolám, tak aby mi pán nemazal med kolem pusy, že už nakládají mou zásilku a že jí budu mít odpoledne doma.
Chci slyšet prostě pravdu, že se na mojí zásilku vybodli nebo že jí někam zahodili nebo jestli to byla opravdu nehoda, což asi ne, když si přečtu ostatní stížnosti.
A samozřejmě chci, aby mi konečně doručili zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 08:09, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.