Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2,12,2008 jsem si zakoupil dvě pánvičky zn.Ballariny a na pánvičky byla poskytnutá záruka 10 let.V roce 2013 se mi u pánvičky Ballariny-Taormina na dně začaly dělat puchýřky a začaly se odlupovat.V obchodě kde jsem pánvičku kupoval /stála 1950 Kč/mi majitel obchodu řekl,že to je výrobní skrytá vada a že v tom nevidí problém reklamace.Za měsíc po reklamaci se mi vrátila pánvička zpět s vyjádřením distributora,že reklamaci zamítají s odůvodněním,že byla nesp rávně používaná,že byla přehřívaná atd.Prohlašuji,že manželka s pánvičkou zacházela opatrněji,než doporučoval návod.Nikdy jsme pánvičku nepřehřívali,používali jsme jen teflonové náčiní a manželka myla pánav až po vychladnutí a navíc ji po použití zabalila do plátěného sáčku.Po zamítnuté reklamaci jsem se dovolal majiteli a distributorovy p.Liškovy,ale odbyl mě se slovy že stejně nemám žanci na úspěšnou reklamaci.Na internetu jsem zjistil,že pánve jsou testovány na teplotu 390 oC a výrobce doporučuje čištění tepelným šokem.
pánvička Ballarin-Taomira
Na reklamační protokolu jsem požadoval výměnu zboží a požaduji ji znovu.Myslím si,že se to prostě stane,že některý výrobek se nepovede a druhou pánvičku,kterou používám stejně se tato závada doposud neprojevila a jsem sní spokojen.Myslím si ,že výrobce pánviček Ballarini Paolo v Itálii vyrábí velmi kvalitní zboží,když si dovolí dát 10 let záruku.V jiných zemích by to řešili tak,že bez řečí by ji vyměnili nebo vrátili peníze!
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace odpovídá prodejce. V případě, že prodejce vadu uznal ve smluvní záruce, doporučujeme žádat plnění od něj.
V případě, že distributor odůvodnil zamítnutí reklamace, přičemž jeho tvrzení je v rozporu s informacemi k výrobku, může se kupující obrátit na odborníka - soudního znalce, který by vadu posoudil v souladu s dostupnými informacemi a vyhotovil znalecký posudek.
Paní Dvořáková Iva se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.