Společnost


Dvořáková Iva

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1984Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2014, před 11 lety

Vlastimil Forman

Znění stížnosti

Dne 2,12,2008 jsem si zakoupil dvě pánvičky zn.Ballariny a na pánvičky byla poskytnutá záruka 10 let.V roce 2013 se mi u pánvičky Ballariny-Taormina na dně začaly dělat puchýřky a začaly se odlupovat.V obchodě kde jsem pánvičku kupoval /stála 1950 Kč/mi majitel obchodu řekl,že to je výrobní skrytá vada a že v tom nevidí problém reklamace.Za měsíc po reklamaci se mi vrátila pánvička zpět s vyjádřením distributora,že reklamaci zamítají s odůvodněním,že byla nesp rávně používaná,že byla přehřívaná atd.Prohlašuji,že manželka s pánvičkou zacházela opatrněji,než doporučoval návod.Nikdy jsme pánvičku nepřehřívali,používali jsme jen teflonové náčiní a manželka myla pánav až po vychladnutí a navíc ji po použití zabalila do plátěného sáčku.Po zamítnuté reklamaci jsem se dovolal majiteli a distributorovy p.Liškovy,ale odbyl mě se slovy že stejně nemám žanci na úspěšnou reklamaci.Na internetu jsem zjistil,že pánve jsou testovány na teplotu 390 oC a výrobce doporučuje čištění tepelným šokem.


Produkt

pánvička Ballarin-Taomira


Požadované řešení

Na reklamační protokolu jsem požadoval výměnu zboží a požaduji ji znovu.Myslím si,že se to prostě stane,že některý výrobek se nepovede a druhou pánvičku,kterou používám stejně se tato závada doposud neprojevila a jsem sní spokojen.Myslím si ,že výrobce pánviček Ballarini Paolo v Itálii vyrábí velmi kvalitní zboží,když si dovolí dát 10 let záruku.V jiných zemích by to řešili tak,že bez řečí by ji vyměnili nebo vrátili peníze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 14:10, před 11 lety

Za vyřízení reklamace odpovídá prodejce. V případě, že prodejce vadu uznal ve smluvní záruce, doporučujeme žádat plnění od něj.
V případě, že distributor odůvodnil zamítnutí reklamace, přičemž jeho tvrzení je v rozporu s informacemi k výrobku, může se kupující obrátit na odborníka - soudního znalce, který by vadu posoudil v souladu s dostupnými informacemi a vyhotovil znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 15:06, před 10 lety

Paní Dvořáková Iva se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.