Společnost


ORDICZECH, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19841Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Květa Kršková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.11.2017 jsem uskutečnila objednávku z obchodu Orsay. Dne 20.11.2017 mi přišlo na email potvrzení, že mi zásilka bude doručována na mou adresu. V tomto emailu jsem zároveň měla odkaz na sledování zásilky. Po několika dnech, kdy balíček stále nedorazil, jsem opět zkontrolovala, kde se balíček nachází a zjistila, že balíček byl údajně dne 23.11.2017 doručen. Bylo zde uvedeno, že zásilku převzala firma, která sídlí poblíž mého bydliště a která poskytuje služby v oblasti dopravy a logistiky. Já však s touto firmou nemám nic společného. Zásilka měla být doručena na mou adresu a já jsem dne 23.11.2017 byla v zaměstnání, nikdo mě nekontaktoval, nevolal, neupozornil na emailu, že mi bude doručovat balíček a rozhodně jsem tedy nemohla zásilku převzít. V balíku mám zboží za 3.146,- Kč a ten stále nemám. Pokoušela jsem se kontaktovat obchod Orsay, již 24.11.2017 jsem na kontaktní email sdělila, že mi zásilka nebyla doručena, pokoušela jsem se dovolat na "údajnou" telefonní linku, avšak ať volám každý den a v každou možnou chvíli, nikdy to nikdo nevezme a nebo se hovor sám vypíná. Na email mi přišlo potvrzení, že obdrželi můj dotaz a že do 5 dnů se někdo vyjádří, avšak po pěti dnech přišel další email, že se omlouvají, ale bohužel se jim nepodařilo na můj dotaz do 5 dnů odpovědět a že jako omluvu za dlouhé čekání obdržím jednorázový dárkový poukaz.To bylo dne 29.11.2017. Dnes je 7.12.2017 a stále žádná odpověď. Proto jsem dnes rovněž kontaktovala doručovací firmu. Vlastně teď nevím, jak postupovat? Kdo by tuto věc měl řešit? Zda obchod Orsay či zda doručovací firma?


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz, neboť toto jednání (resp. naprostá nulová komunikace ze strany prodejce, neochota řešit vzniklou situaci) mě naprosto odradila a již s tímto e-shopem nechci mít nic společného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 10:48, před 7 lety

Podle ustanovení § 2161 odst. 1 občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Z toho vyplývá, že prodávající je odpovědný za zboží až do doby převzetí. Odpovědný za prodlení s dopravou je tedy prodávající, jeho závazek není splněn termínem odevzdání zboží přepravci. Za to, že zásilka bude v pořádku doručena a předána, stále odpovídá prodávající. Přepravce totiž není smluvní stranou ve Vašem vztahu, proto je třeba se obracet vždy na prodávajícího.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:32, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.4.2018 12:59, před 7 lety


Květa Kršková

Hodnocení: