Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Radím všem, aby si na webu zadali nejdříve telefonní kontakt na firmu, kde si budou objednávat. Už tato drobnost vás může upozornit na problém, který můžete eliminovat. Škoda, že jsem neudělala, tak alespoň šířím dál.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8699/neprijate-reklamovane-zbozi-nedostupna-zakaznicka-linka-420-725433335
https://www.asociace-sos.cz/jadako-s-r-o-slevisko/
https://www.google.cz/search? : zadej Královská nabídka !
Na webu si hezky dají své hodnocení zákazníků, jak jsou Hanina a Pepina spokojení. No tragédie. Opravdu škoda, že jsem neobjednala já, ale manžel. Já jen dostala úkol vyřešit reklamaci.
Objednáno: Radím všem, aby si na webu zadali nejdříve telefonní kontakt na firmu, kde si budou objednávat. Už tato drobnost vás může upozornit na problém, který můžete eliminovat. Škoda, že jsem neudělala, tak alespoň šířím dál.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8699/neprijate-reklamovane-zbozi-nedostupna-zakaznicka-linka-420-725433335
https://www.asociace-sos.cz/jadako-s-r-o-slevisko/
https://www.google.cz/search? : zadej Královská nabídka !
Na webu si hezky dají své hodnocení zákazníků, jak jsou Hanina a Pepina spokojení. No tragédie. Opravdu škoda, že jsem neobjednala já, ale manžel. Já jen dostala úkol vyřešit reklamaci.
Objednáno: LED pásek s dálkovým ovladačem 5 m
Včera nám dorazilo zboží, které neodpovídá fotografii. Pracovní doba:
Po: 10.00 - 14.00
Út: 10.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
St: 10.00 - 14.00
Čt: 10.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
Pá: 10.00 - 14.00
Telefon zákaznické (ne-)podpory +420 725 433 335 nefunguje. Volala jsem 27x a nikdo se nehlásí a ani nevolá zpět. Na mail nereagují. Chci vrátit peníze a zboží. Jen proto, že nemáme čas běhat po obchodech. Právě kvůli takovýmto nesolidním společnostem začínám mít odpor k e-shopům. Takže pánové z DKShop, Slevisko, Jadako, Královská nabídka.
Včera nám dorazilo zboží, které neodpovídá fotografii. Pracovní doba:
Po: 10.00 - 14.00
Út: 10.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
St: 10.00 - 14.00
Čt: 10.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
Pá: 10.00 - 14.00
Telefon zákaznické (ne-)podpory +420 725 433 335 nefunguje. Volala jsem 27x a nikdo se nehlásí a ani nevolá zpět. Na mail nereagují. Chci vrátit peníze a zboží. Jen proto, že nemáme čas běhat po obchodech. Právě kvůli takovýmto nesolidním společnostem začínám mít odpor k e-shopům. Takže pánové z DKShop, Slevisko, Jadako, Královská nabídka.
LED pásek s dálkovým ovladačem 5 m
Chci vrátit zboží a obdržet zpět své peníze, nic víc.
Bylo by super, pokud uvádí zákaznickou linku a pracovní dobu, aby někdo zvihnul telefon a nebo v lepším případě volal na mých 27 nezodpovězených hovorů a nebo reagoval na můj zaslaný mail.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), a pro smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory podnikatele, může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si spotřebitelka nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitelka pak může využít tohoto práva, aniž by musela své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat. Toto právo musí prodávající vždy respektovat.
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona).
Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.