Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19843Vypovězení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 minut 3 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Květoslav Sedláček

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 25.11.2017 jsem podal na značkové prodejně Hradecká 408/40 ,Brno, Ivanovice výpověď na telefonní číslo 737437739 a na tel. číslo 605841323 a zároveň jsem požádal o přidělení ČVOP na obě čísla a bohužel do dnešního dne se mi nikdo neozval a ze strany T-mobil nikdo nereagoval.


Požadované řešení

Žádám o podání zprávy jak je řešena výpověď a kdy mě bude přiděleno ČVOP na obě čísla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 12:40, před 7 lety

Podmínkou pro přenesení telefonního čísla je ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle, provedené na základě právního úkonu směřujícího k řádnému ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle.

Spotřebitel by mohl uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.