Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19844Nedodaní plyšáci!!!! - je to neférové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Alena Dupačová

Znění stížnosti

Opět se opakuje to, že na konci období, kdy se sbírají známky za nákup zboží a za ně je možné zakoupit plyšáka se slevou, plyšáky v prodejnách chybí! Opakuje se stejná situace jako v předchozím období v případě Engryberds, zeleniny a teď nebeská tělesa.

Proč kazíte dětem radost a nutíte rodiče, babičky a dědečky běhat každý den do prodejny a vždy odejít s prázdnou. Když nemáte peníze na dostatek plyšáků, nevyhlašujte akce! Dupačová


Požadované řešení

Nedělejte akce, když je nemůžete splnit. Prosíme o dodání plyšáků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 16:18, před 7 lety

Podle pravidel spotřebitelské akce „Láska nebeská“, která jsou k dispozici spotřebitelům na internetových stránkách https://laskanebeska.billa.cz/ v době od 13.9.2017 do 19.12.2017 a dle sdělení společnosti BILLA by měly být k nahlédnutí po dobu trvání spotřebitelské akce též na jednotlivých provozovnách BILLA v rámci České republiky, není spotřebitel oprávněn požadovat od organizátora akce žádné náhradní plnění, dodatečné slevy či jiné výhody v případě, že z důvodu nepředvídaného vysokého zájmu zákazníků o účast na spotřebitelské akci dojde k vyčerpání zásob plyšových hraček z edice „Láska nebeská“ ještě před datem 19.12.2017.

Pokud tedy došlo k vyčerpání zásob plyšových hraček, jež měly být v rámci akce rozdány, není bohužel možné na společnosti BILLA vymáhat jejich dodání. Je však otázkou, zda soutěž a její propagaci nelze vyhodnotit jako reklamu, která je nekalou obchodní praktikou (šlo by o tzv. vábivou reklamu). Taková forma reklamy je zakázaná dle § 2 odst. 1 písm. b) zák. č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy. Nad dodržováním předmětného ustanovení vykonává dozor krajský živnostenský úřad, na který má spotřebitel možnost se obrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 22:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.