Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#19845Špatná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Jana Výletová

Znění stížnosti

Dobrý den, 14.11. jsem objednala obývací stěnu. Byla skladem a došel mi e-mail,že doba dodání je 7-10 dnů. Ani 25tého však nic nedorazilo,tak jsem volala na zákaznickou linku,kde je problém. Pán mi řekl,že do konce týdne to určitě bude, maximálně pátého. Pátého však nic nepřišlo,tak jsme volali na zákaznickou linku znovu,kde paní řekla jen:,,ano nejpozďeji pátého,aha to je dnes že? Nevím, kde je problém, dám k tomu urgenční upozornění. " Na otázku, co to znamená a kdy to teda bude,když to urguje, mi ironicky odpovídala,že opravdu neví, a tak sem ji řekla,že si koncem týdne zavolám, jak to vypadá, protože se jedná o vanoční dárek. Každopádně ve středu jsem si volala informačně, zda se něco změnilo. Nezměnilo. Paní mi řekla, že je k tomu dán otazník a sklad se nevyjádřil. Objednávku jsem tedy zrušila (stornovala) z důvodů prodlení a jela koupit obývací stěnu u jiné firmy. Najednou mi však ve 20 hodin večer dojde sms i e-mail,že zboží bylo předáno přepravní společnosti a bude mi doručeno během několika dní. Zboží již nechci, objednávku jsem stornovala a paní to tam zadala 5 hodin před sms. Napsala jsem vzkaz ohledně storno objednávky do tabulek na stránce, ale bez reakce. Závěrem už jen- tato společnost už nikdy víc! Spolupráce elektra a nábytku absolutně nefunguje,vázne komunikace a pracovníci na zákaznické lince mají být poučeni,jak řešit takové situace vzniklé ze strany firmy.


Produkt

Paco Light PCOM03 (ořech) Doprava - Paletová přeprava GEIS


Požadované řešení

Řešení je jednoduché- dodržujte termíny, proškolujte
své svépracovníky pečlivěji a neslibujte něco, co je nereálné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 12:58, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 16:08, před 7 lety

Vážená paní Výletová,

velmi se omlouváme za nestandardní vývoj Vaší objednávky.
Dobře si uvědomujeme důležitost kvalitního a profesionálního zákaznického servisu, ujišťujeme Vás, že přístup jednotlivých zaměstnanců bude projednán a zajistíme, aby se podobná zkušenost již neopakovala.

Věřím, že příští objednávka proběhne zcela v pořádku a přesvědčíme Vás o naší profesionalitě.

S pozdravem
OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2018 12:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.2.2018 15:55, před 7 lety


Jana Výletová

Hodnocení: