Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19846Plyšáci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Ladislava Zenglerová

Znění stížnosti

Prosím o vysvětlení,že v Trutnově v Bille dostanou 4 krabice plyšáků a dnes 7.12. mi sdělí,že už plyšáci nebudou.Celých 14 dní chodím pro zeměkouli a krabice prázdná a prodavačky mi tvrdí,že musím chodit pondělí,středa,pátek, kolem 11 hod.Tak jsem tak chodila a plyšáky dali na krám ve středu na večer a zbytek čtvrtek ráno,což je mimo realitu,která mi byla sdělena.Nechápu proč máme utrácet peníze sbírat body,což pro důchodce je dost náročné,a pak jdu bez plyšáka a nasbírané body si můžu nechat a prání vnoučka nemůžu splnit.Moc mě to mrzí,nebot jsem vašim zákazníkem dlouho můžete si to ověřit podle karty č.0400053313803.Zenglerová Ladislava,Blanická 584,Trutnov


Požadované řešení

Dodávat více plyšáků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 09:48, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Kompletní pravidla této akce najde spotřebitel zde: https://laskanebeska.billa.cz/static/pdf/pravidla-spotrebitelske-akce.pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 22:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.