Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19847Včas nedoručená poštovní zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Josef Joudal

Znění stížnosti

Dbrý den
Dne 11.4.2017 bylo z Prahy 022 odesláno velikonoční přání(pohled)na adresu Janovičky36 u Broumova 55001 Mě se ale dostalo toto přání do ruky až 5.12.2017 a to z toho důvodu že byl pohled vhozen do cizí poš.schránky u domu v Benešově,který je vzdálen dva km od našeho domu.Neumím si ani domyslet co by se dělo,kdyby to bylo např.důležité úřední psaní.Proto se ptám: Kde je naplněn slogan české pošty /dnes podáte zítra dodáme/.ČP je v dnešní době moloch který za moc nestojí.
S pozdravem
Josef Joudal
Janovičky 36


Požadované řešení

Žádám o doručování poštovních zásilek na přísluné adresy.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 10:44, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci. Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.