Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byli jsme na předváděcí akci, spojené s prodejem zboží, kde jsme byli uvedeni v omyl, že se jedná o seriózní, zavedenou VIP firmu se sídlem (a kamenným obchodem)v Praze, která bude rozšiřovat své působení i na Moravu,chce zřídit obchody v Ostravě,Olomouci a provádí průzkum trhu. Hlavně nám nebylo prodejcem sděleno, že nabízené zboží je vyrobeno v Číně. Až doma po vybalení 1 krabice jsme v přiloženém návodu našli označení P.R.C. a také stránku pro vypsání a potvrzení záruky. Nebylo provedeno. Na www.ambassador-tm.com není IČ ani kontakt,jen přehled výrobků a cen.
Smlouva ve slovenštině(velice stručná)se odvolává na zákon 10/1964 Zb.,Občiansky zákonník,§53 a články 3.1.,3.2.,3.3.,obch. podmienok.Podpis prodávajícího je nečitelný, razítko chybí.Pod textem smlouvy je rámeček ZÁRUČNÝ LIST,je vypsáno zboží(4 výrobky)bez označení typu, které je na krabicích s výrobky.Nikdo se nám nepředstavil plným jménem, až po podpisu smlouvy nám jeden prodejce na náš dotaz řekl,že se jmenuje Miroslav Blech ... Všichni mluvili česky. Nechtěli dát na sebe telefonní kontakt s tím, že telefon je uveden na smlouvě.
Zaplatili jsme hotově.
Nedovedeme si vysvětlit,jak jsme mohli tak "zblbnout", jako by nás hypnotizovali.Jinak jsme normální a inteligentní lidé,tedy byli jsme doposud ...
Jedná se o výrobky označené: AMBASSADOR, PROFILINE: A-1002,A-1004,A-1006,A-1007 (2x).
Chceme odstoupit od smlouvy a zboží vrátit,což se pravděpodobně dle Obchodních podmínek "zmluvy" nedá v termínech realizovat. Objemné krabice se zbožím jsou kromě jedné neotevřené, ale není prakticky možné je odeslat poštou na Slovensko,kde má mít uvedená firma sídlo:Štefanikova 700/11, 90501 Senica, IČO:46971718.
Chtěli bychom zpět celou zaplacenou částku.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva na předváděcí akci, má spotřebitel dle § 1829 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření. Prodejce je povinný do 14 dnů od odstoupení uhrazené finanční částky spotřebiteli vrátit.
Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečné identifikace spotřebitele. Aby mohl prodávající relevantně reagovat, je žádoucí, aby měl k dispozici informace, dle kterých si může ověřit skutečnosti, jež jsou předmětem sporu.