Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19850Plyšové svítící polštářky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Alena Danková

Znění stížnosti

Jak je možné ,že vedoucí prodejny Billa Prostějov Plumlovská ,že už žádné polštářky nepřijdou to bylo 6.11 2017 a dnes jsem byla svědkem ,že přišla paní,která si stěžovala zaměstnanci Billi ,že už žádné akci nevěří a už nebude sbírat žádné body.V tom ten zaměstnanec jí říkal ať počká a donesl jí s kanceláře polštářek zabalený v igelitce.Ptám se co si o tom mám myslet.Tak ,že my obyčejní zákazníci nemáme šanci něco dostat .Děkuji Danková Prostějov


Požadované řešení

Chtěla, bych ,aby se to nestávalo .Pokud možno mě poslali polštářek,mám poctivě nasbírané body a k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 11:33, před 7 lety

Je třeba prostudovat podmínky, za nichž byla akce uspořádána. Obvykle jsou tyto akce uspořádány s výhradou vyčerpání zásob, obdobně jako běžná letáková a katalogová nabídka, v souladu s § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě by bylo bohužel nutno konstatovat, že nárok na dodání polštářku, by spotřebitelce z důvodu zmíněné výhrady nevznikl.

Jestliže má spotřebitelka podezření, že polštářků byl zcela zřejmý nedostatek, nebo vůbec nebyly prodejcem zákazníkům poskytovány, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V takovém případě se může spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci, která by jednání prodejce prověřila a případně jej mohla pokutovat, a to prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.coi.cz/e-podatelna-elektronicky-kontakt-na-coi/.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 22:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.