Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jak je možné ,že vedoucí prodejny Billa Prostějov Plumlovská ,že už žádné polštářky nepřijdou to bylo 6.11 2017 a dnes jsem byla svědkem ,že přišla paní,která si stěžovala zaměstnanci Billi ,že už žádné akci nevěří a už nebude sbírat žádné body.V tom ten zaměstnanec jí říkal ať počká a donesl jí s kanceláře polštářek zabalený v igelitce.Ptám se co si o tom mám myslet.Tak ,že my obyčejní zákazníci nemáme šanci něco dostat .Děkuji Danková Prostějov
Chtěla, bych ,aby se to nestávalo .Pokud možno mě poslali polštářek,mám poctivě nasbírané body a k ničemu.
|
Tweet |
Je třeba prostudovat podmínky, za nichž byla akce uspořádána. Obvykle jsou tyto akce uspořádány s výhradou vyčerpání zásob, obdobně jako běžná letáková a katalogová nabídka, v souladu s § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě by bylo bohužel nutno konstatovat, že nárok na dodání polštářku, by spotřebitelce z důvodu zmíněné výhrady nevznikl.
Jestliže má spotřebitelka podezření, že polštářků byl zcela zřejmý nedostatek, nebo vůbec nebyly prodejcem zákazníkům poskytovány, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V takovém případě se může spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci, která by jednání prodejce prověřila a případně jej mohla pokutovat, a to prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.coi.cz/e-podatelna-elektronicky-kontakt-na-coi/.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.