Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18. 10. 2016 jsem převzala objednanou kabelku, a protože materiál a ani barva neodpovídala obrázku z internetu, kabelku jsem zaslala zpět. Do dnešního dne jsem vrácené peníze neobdržela i po několika urgencích.
kabelka modrá 1 kus
žádám o vrácení částky 699,- Kč na účet číslo 1193730011/3030 u Air Bank
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Podnikatel nám zaslal následující vyjádření:
"My žádné urgence nezaznamenali, nemáme v naší evidenci ani email ani záznam o telefonickém hovoru. Dle data je vidět, že nám byla vrácena kabelka v plné předvánoční sezoně a pravděpodobně i díky tomu došlo k našemu pochybení. Nicméně, peníze jsou v tuto chvíli vráceny zpět na účet paní Jindřišky a my se jí tímto omlouváme. Jen nechápu, proč hned si stěžovat takovým způsobem? Stačilo nám zavolat, kontaktovat nás na online chatu, který je na eshopu k dispozici nebo facebooku, vše mohlo být dávno vyřešené. Jsme jen lidé a ti dělají chyby."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření podnikatele reagovat.
Dobrý den,
můžu doložit e-maily, které jsem na uvedenou firmu psala. Poslední e-maily
byly 29. 6. 2017 a 24. 8. 2017 na e-mail info@tvojekabelka.cz.
Už jsem to chtěla vzdát, protože nemám čas stále volat a psát.
Ale jde o princip, chtěla jsem upozornit zákazníky, aby si dávali na tuto firmu pozor.
Stížnost nyní přeřazujeme na podnikatele, který má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.