Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19855Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Jana Navrátilová

Znění stížnosti

Dne 24.11.2017 mi byl odeslán na adresu: Navrátilová Jana , Kuklenská 38, Brno 615 00, balíček s dobírkou 290,-- korun. V pondělí 4.12.2017 přišla slečna doručovatelka a donesla dva balíčky spolubydlící a dala mi do ruky výzvu k vyzvednutí zásilky pro mě s dobírkou 290,--. korun, se slovy , abych si šla druhý den na poštu balíček vyzvednou, když jsem se jí ptala proč mi jej nevzala, když sem jde, řekla mi, že ho neměla kam dát a že nese poštu za čtyři dny,také mi sdělila, že když nejsem se službou spokojená mám si vybírat jinou společnost pro doručení balíčku. okamžitě jsem volala na příslušnou poštu a domluvila se, že mi zásilku doručí druhý den. Jelikož jsem pracovně velmi vytížená, starám se o seniory, kteří to již sami nezvládají, požádala jsem spolubydlící, aby byla doma, že mi dojde balíček, ona tak učinila, po návratu za zaměstnání cca ve 20:00 hodin mi sdělila, že balíček nedošel. Volala jsem tedy opět na poštu, již velice rozzlobená a tam mi bylo přislíbeno, že balíček určitě doručí následující den což mělo být dnes, celý den byla doma dcera a na balíček čekala a balíček opět nikde. Když jsem dorazila mezi klienty na otočku domů a balíček zde opět nebyl volala jsem tedy, po cestě k dalšímu klientovi, na poštu a tam mi mladík řekl, že tam žádnou zásilku nemám, když jsem trvala na tom, že tam je, tak jsem jej slyšela jak někomu říká, že volá paní a je rozzlobená, že jí nedošel balíček. Po nějaké chvíli mi bylo oním mladíkem řečeno, že balíček není na poště, ale má jej u sebe doručovatelka a mám si zavolat na tel. 734876696 pí. Dudové, která má na starosti doručovatele. Telefon pí. Dudová samozřejmě nebere, proto jsem se rozhodla celou záležitost řešit touto cestou. Nevím co dělají pracovníci na poště Rokycanova , Brno, ale jejich jednání mi připadá velice neprofesionální.Za balíček jsem zaplatila dosti velké poštovné a strávila hodně času telefonováním, které není zrovna levná záležitost a to nemluvím o stresu, který jsem si musela vytrpět. Bohužel toto není první případ nedoručení zásilky.Žádám tímto o nápravu situace a kompenzaci.
S pozdravem velmi nespokojený zákazník
Navrátilová Jana,


Požadované řešení

Požaduji doručení balíčku co nejdříve, vrácení poštovného a písemnou omluvu od vedoucí pošty Rokycanova Brno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 10:38, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.