Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
7. ledna 2014 jsem si objednala u firmy Foglik s.r.o. zboží v celkové hodnotě 1256,75,- Kč (slovy: jeden tisíc dvě stě padesát šest korun sedmdesát pět haléřů). Zboží jsem zaplatila předem na č.ú.: 2100153038/2010. Jiná forma úhrady zboží nebyla na výběr...sice mě to překvapilo, ale protože jsem s firmou dříve neměla problémy, tak jsem v tom neviděla problém. Firma mi avizovala, že ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována. Doposud jsem však žádné zboží neobdržela! Firmu jsem již několikrát oslovila e-mailem i telefonicky, ale bez odezvy. Ráda bych dostala zpět své peníze nebo konečně obdržela zaplacené zboží.
Kosmetika Eveline, Bielenda
Ráda bych dostala zpět své peníze nebo zboží, které jsem zaplatila. Budu ráda, když mě firma informuje a sdělí, jakým způsobem bude tento problém řešit.
|
Tweet |
V případě, že je prodejce v prodlení s plněním, může kupující dle § 1977 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku od smlouvy odstoupit, přičemž tuto skutečnost musí prodejci oznámit.
Na základě odstoupení si strany vrací vzájemně poskytnutá plnění, tedy prodejce je povinný vrátit uhrazené finanční částky.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.