Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#1986Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Pavlína Trnková

Znění stížnosti

Dobrý den,
7. ledna 2014 jsem si objednala u firmy Foglik s.r.o. zboží v celkové hodnotě 1256,75,- Kč (slovy: jeden tisíc dvě stě padesát šest korun sedmdesát pět haléřů). Zboží jsem zaplatila předem na č.ú.: 2100153038/2010. Jiná forma úhrady zboží nebyla na výběr...sice mě to překvapilo, ale protože jsem s firmou dříve neměla problémy, tak jsem v tom neviděla problém. Firma mi avizovala, že ihned po připsání peněz na účet bude zásilka okamžitě expedována. Doposud jsem však žádné zboží neobdržela! Firmu jsem již několikrát oslovila e-mailem i telefonicky, ale bez odezvy. Ráda bych dostala zpět své peníze nebo konečně obdržela zaplacené zboží.


Produkt

Kosmetika Eveline, Bielenda


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět své peníze nebo zboží, které jsem zaplatila. Budu ráda, když mě firma informuje a sdělí, jakým způsobem bude tento problém řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 15:09, před 11 lety

V případě, že je prodejce v prodlení s plněním, může kupující dle § 1977 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku od smlouvy odstoupit, přičemž tuto skutečnost musí prodejci oznámit.
Na základě odstoupení si strany vrací vzájemně poskytnutá plnění, tedy prodejce je povinný vrátit uhrazené finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:59, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.