Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#19860Nedodané zboží,MALL vůbec nekomunikuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 7 lety

Michal Horák

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.11.2017 jsem vytvořil objednávku č.99572346 a okamžitě kartou uhradil.Objednávka proběhla v pořádku s potvrzením ,že zboží je dostupné.
Následující dny jste mi dvakrát psali,že zboží nemohlo být odesláno.
4.12.2017 jsem od Vás obdržel email,že zboží bylo předáno dopravci-Intime.
6.12.2017 jsem kontaktoval dopravce a dozvěděl se,že moji zásilku ještě od Vás nedostal.
6.12.2017 jsem psal dotaz na Váš kontaktní formulář.Žádná reakce.
7.12.2017 se snažím dovolat na Vaši zákaznickou linku-poprvé po půl hodině čekání na spojení končím jako třetí volající a dále se už neposouvám??Podruhé po necelé hodině čekání končím opět jako třetí volající a zase se dál neposouvám??!
Začínám ztrácet trpělivost a pochopitelně i dojem,že Váš obchod patří mezi ty lepší.

Jak to tedy vypadá s mojí zaplacenou objednávkou?

Michal Horák


Požadované řešení

Zboží jsem objednal jako dárek,takže ho chci pochopitelně dodat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 09:58, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 10:48, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující komunikaci se společností:

Vypadá to nadějně,prodejce se mnou začal komunikovat.

Domluvili jsme se na zrušení staré objednávky a vytvoření nové totožné.
Níže zkrácená komunikace od prodejce:

8.12.2017
Co se týče Vaší objednávky, moc mě to mrzí, ale vypadá to, že pro technický problém nebude možné
zásilku v rámci této objednávky doručit. Obracím se tedy na dopravu o zrušení této objednávky.
Poté Vám mohu buď nabídnout, že vytvořím novou objednávku a platbu nechám převést, nebo
Vám nechám vrátit peníze. Dejte mi prosím vědět, jak jste se rozhodl. V případě, že si budete přát
nechat vrátit platbu, poprosil bych Vás o zaslání čísla účtu.

Za vzniklé nepříjemnosti se moc omlouváme.

9.12.2017
Vážený pane Horáku,

děkuji Vám za email. Hned včera jsem poslal požadavek na dopravní oddělení,
kdy jsem zažádal o zrušení této objednávky, abych mohl manipulovat s financemi,
které jste uhradil. Hned jak bude objednávku zrušena, připravím Vám novou
a platbu nechám převést na novou objednávku. Budu Vás informovat.

Za nepříjemnosti se moc omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 11:19, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření k případu:

Vyřešeno,
11.12.2017 balík dorazil.
Mnohokrát děkuji,
Michal Horák.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.