Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 27.11.2017 jsem vytvořil objednávku č.99572346 a okamžitě kartou uhradil.Objednávka proběhla v pořádku s potvrzením ,že zboží je dostupné.
Následující dny jste mi dvakrát psali,že zboží nemohlo být odesláno.
4.12.2017 jsem od Vás obdržel email,že zboží bylo předáno dopravci-Intime.
6.12.2017 jsem kontaktoval dopravce a dozvěděl se,že moji zásilku ještě od Vás nedostal.
6.12.2017 jsem psal dotaz na Váš kontaktní formulář.Žádná reakce.
7.12.2017 se snažím dovolat na Vaši zákaznickou linku-poprvé po půl hodině čekání na spojení končím jako třetí volající a dále se už neposouvám??Podruhé po necelé hodině čekání končím opět jako třetí volající a zase se dál neposouvám??!
Začínám ztrácet trpělivost a pochopitelně i dojem,že Váš obchod patří mezi ty lepší.
Jak to tedy vypadá s mojí zaplacenou objednávkou?
Michal Horák
Zboží jsem objednal jako dárek,takže ho chci pochopitelně dodat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám zaslal následující komunikaci se společností:
Vypadá to nadějně,prodejce se mnou začal komunikovat.
Domluvili jsme se na zrušení staré objednávky a vytvoření nové totožné.
Níže zkrácená komunikace od prodejce:
8.12.2017
Co se týče Vaší objednávky, moc mě to mrzí, ale vypadá to, že pro technický problém nebude možné
zásilku v rámci této objednávky doručit. Obracím se tedy na dopravu o zrušení této objednávky.
Poté Vám mohu buď nabídnout, že vytvořím novou objednávku a platbu nechám převést, nebo
Vám nechám vrátit peníze. Dejte mi prosím vědět, jak jste se rozhodl. V případě, že si budete přát
nechat vrátit platbu, poprosil bych Vás o zaslání čísla účtu.
Za vzniklé nepříjemnosti se moc omlouváme.
9.12.2017
Vážený pane Horáku,
děkuji Vám za email. Hned včera jsem poslal požadavek na dopravní oddělení,
kdy jsem zažádal o zrušení této objednávky, abych mohl manipulovat s financemi,
které jste uhradil. Hned jak bude objednávku zrušena, připravím Vám novou
a platbu nechám převést na novou objednávku. Budu Vás informovat.
Za nepříjemnosti se moc omlouváme.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření k případu:
Vyřešeno,
11.12.2017 balík dorazil.
Mnohokrát děkuji,
Michal Horák.