Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Pracovník ochranky se mi bez dovolení přehraboval v zavazadle, choval se arogantně a povýšeně. Řešení nežádám, jen už nemám chuť v prodejně nakupovat, ačkoliv jsem tam dříve chodila ráda.
Řešení nežádám.
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Dobrý den, paní Růžičková,
za takovouto situaci se omlouváme. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kterou jste navštívila, abychom se postarali o opětovné proškolení ochranky?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.