Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1987Vadné vchod.dveře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Ivona Brožová

Znění stížnosti

Vchod.kovové dveře,koupené 26.9.2013 v Obi PB,od počátku vykazují problémy,kvůli skrytým vadám.Reklamaci jsem uplatnia emailem p.řediteli marketu,p.zástupce brzy 8.11.2013 reagoval,přišel se s prodavačem podívat a od té doby se Obi pouze vymlouvá.Po týdnu od náštěvy mi museli byt otevřít hasiči Pb rozlomením horního zámku,přišli přes balkon.4letá dcera byla uvnitř bytu,já vně!Ani na toto Obi nereaguje.Žádám od počátku nové křídlo,protože původní prodejci někde spadlo z velké výšky,je to na dveřích proti světlu vidět,na omak také.Zástupci Obi to jako nevidí,jiný technik ano i laik/není to chyba výrobce,myslím/.Nyní mi Obi vnucuje,že mám jít sepsat extra protokol o reklamaci,odmítám,je to jejich výmluva,také chtějí posunout termín reklamace.V el.formě mnou zaslané marketu je č.zákazníka a veškeré údaje potřebné pro reklamaci i popsaný problém a Obi na toto el.uplatnění reagovalo,tedy ho přijalo.Nenabídli mi ani opravu zámku po zásahu hasiču,tedy tam žádný nemám,kvuli uplatnění reklamace.Jak mám postupovat,aby dveře byly bezvadné,na což mám jako zákazník nárok?


Produkt

artikl 4372983/Obi/Dveře kovové vchodové RA-040L zlatý dub,rozměr 2050x960


Požadované řešení

výměnu dveří za bezvadné a funkční/včetně zámku/,nejlépe křídla, at opět nemusím vybourat rám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 11:19, před 11 lety

Pokud je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, má kupující právo zbolit, zda chce rozpor s kupní smlouvou vyřídit opravou nebo výměnou, pokud by to nebylo možné přiměřenou slevou nebo odstoupením od smlouvy dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. prodejce má lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace včetně odstranění vady. Pokud se tak nestane, má kupující stejné nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud vada na výrobku způsobila kupujícímu škodu, má dle § 420 občanského zákoníku nárok na její úhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 15:37, před 10 lety

Společnost OBI Česká republika s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.