Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19873Zruseni VIP clenstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 7 lety

Jan Pexidr

Znění stížnosti

Dobry den mam problem ohledne zruseni VIP clenstvi u academic singles. Zaplatil jsem 1 mesic clenstvi ale nadale jej nechci vyuzivat. Bohuzel mi nejde clenstvi zrusit a bojim se dalsich poplatku. Na internetu je velmi mnoho stiznosti ohledne teto seznamovací službě a nerad bych aby jsem se i ja dostal do problemu s toutou firmou. Udajne pry strhava dalsi poplatky ackoliv ani ja jsem na to nebyl upozorneny maji to skryte v podminkach a navic vubec na jejich strankach neni napsano v sekci profilu pod strankou VIP jak docilit zruseni VIP velmi podivným zpusobem je tam pouze proc chci VIP zrusil ale neni popsano jak. A nektere odkazy,pouze presmerovavaji porad dokola na tu samou stranku. Rad bych tedy vedel jak se od teto agentury dostat pryc abych neprisel o penize. Prijde mi to ze jsou to podvodnici a ja snimo nechci mit nic spolecneho jiz.... jeste kdyz jejich sluzby jsou velmi mizerne. Jiz jsem jim napsal email ale bohuzel bez jakekoliv reakce o zadost vypovedeni jejich placenych sluzeb. Vubec jsem nemel v planu jejich clenstvi vyuzivat vice jak mesic proto jsem si take pouze jeden mesic zaplatil a ted se mi clenstvi automaticky prodlouzilo...


Produkt

VIP clenstvi u academic singles jsem registrovany pod emailem : podnato33@seznam.cz


Požadované řešení

Rad bych aby,mi tato firma bez zbytecneho prodluzovani a ignorace zrusila VIP clenstvi ktere nechci vyuzivat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 14:40, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2017 11:59, před 7 lety

ID: CSWYAB17


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2017 14:55, před 7 lety


Jan Pexidr

Ano to jste mě kontaktovali že vám mám zaplatit 2445,- korun. za prvé nikdy neuvádíte kdy se má zaplatit 3 měsíční členství to znamená že váš manipulační poplatek je podvod protože se nezmiňujete zda na začátku či na konci členství. Za druhé jsem se pokoušel vypovědět VIP před uplynutím doby přes můj účet na vašich stránkách ačkoliv to není možné protože vaše odkazy nefungují nebo přesměrovávají na tutéž stránku. Z tohoto důvodu to beru jako znemožnění vypovědění vaší služby. Dále tam máte pouze lámavou češtinou uvedeno pouze důvod proč chci zrušit VIP členství a ne jak ! Proto odmítám uhradit 2445 korun. Uhradím pouze maximálně částku odpovídající času po který jsem vaši službu využíval BEZ vašeho manipulačního POPLATKU !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2017 14:55, před 7 lety


Jan Pexidr

Ano to jste mě kontaktovali že vám mám zaplatit 2445,- korun. za prvé nikdy neuvádíte kdy se má zaplatit 3 měsíční členství to znamená že váš manipulační poplatek je podvod protože se nezmiňujete zda na začátku či na konci členství. Za druhé jsem se pokoušel vypovědět VIP před uplynutím doby přes můj účet na vašich stránkách ačkoliv to není možné protože vaše odkazy nefungují nebo přesměrovávají na tutéž stránku. Z tohoto důvodu to beru jako znemožnění vypovědění vaší služby. Dále tam máte pouze lámavou češtinou uvedeno pouze důvod proč chci zrušit VIP členství a ne jak ! Proto odmítám uhradit 2445 korun. Uhradím pouze maximálně částku odpovídající času po který jsem vaši službu využíval BEZ vašeho manipulačního POPLATKU !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2017 14:55, před 7 lety


Jan Pexidr

Ano to jste mě kontaktovali že vám mám zaplatit 2445,- korun. za prvé nikdy neuvádíte kdy se má zaplatit 3 měsíční členství to znamená že váš manipulační poplatek je podvod protože se nezmiňujete zda na začátku či na konci členství. Za druhé jsem se pokoušel vypovědět VIP před uplynutím doby přes můj účet na vašich stránkách ačkoliv to není možné protože vaše odkazy nefungují nebo přesměrovávají na tutéž stránku. Z tohoto důvodu to beru jako znemožnění vypovědění vaší služby. Dále tam máte pouze lámavou češtinou uvedeno pouze důvod proč chci zrušit VIP členství a ne jak ! Proto odmítám uhradit 2445 korun. Uhradím pouze maximálně částku odpovídající času po který jsem vaši službu využíval BEZ vašeho manipulačního POPLATKU !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2017 17:21, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 14:35, před 7 lety

ID: CSWYAB17


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 01/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2018 12:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 20:41, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.