Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,velice by mě zajímalo z jakého důvodu byla soutěž od společnosti Lindt ukončena drive?Včera jsem se přihlásila do soutěže o plyšového medvěda Lindt,která měla končit v nedeli 10.12.2017 ve 20:00h..Již s větším počtem hlasů jsem byla zatím na 2.místě,ale hlasy mi stále pribyvaji a do neděle věřím,že bych byla na 1.místě.. Soutěž již dnes po 9:00h byla z nějakého důvodu smazana a po me fotce v soutěže ani stopy ani se nikdo neozval,aby vysvětlil důvod proč se tak stalo.Prijde mi tohle dost nefér a hlavně asi jako podvod,který se mi vůbec nelíbí.. Zrovna od téhle společnosti jsem to nečekala.Protoze člověk se snaží,zabere mu to nějaký čas,věnuje se tomu a přesto všechno zbytečně.Takze jsem se rozhodla,že napíšu recenzi na nějakou jejich veřejnou stranku,protože tohle se nedělá a já jsem vlastně podvedena..!!
3soutezici s největším počtem hlasů by měli být odměněni..!
|
Tweet |
Jelikož není možné dohledat závazné podmínky soutěže, nelze určit, jestli byl namítaný postup společnosti oprávněný nebo nikoliv. Pokud by však záměrem společnosti bylo nalákat v rámci soutěže co nejvíce zákazníků ke koupi zboží od společnosti s tím, že by vůbec neměla v úmyslu případné výherce soutěže nějak odměnit, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.