Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19879Milka dárek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 7 lety

Kateřina Pechová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.11.2017 jsem si všimla akce, že při nákupu Milka výrobků nad 129,90 Kč získám dárek. Nakoupila jsem proto zboží v Tescu ve Fóru Liberec za více jak 130 Kč, avšak vždy na informacích se mi dostalo odpovědi, že dárky za nákup výrobků od Milky ještě nedorazily. Zboží nedorazilo do dnešního dne. Vždy jsem na informacích po dlouhém čekání na příchod zaměstnance odbyta jen tím, že není a nezájem.
Cítím se velmi poškozena, a to využití klamavé reklamy. Ze strany Tesco nebyly dodrženy slíbené podmínky. Taktéž jsem velmi rozladěna ochotou pracovníků informací. Jednak nejsou vždy na místě a musí se na ně čekat, jednak se za chyby neomlouvají a chovají se arogantně.
Žádám proto kompenzaci a rychlé řešení situace.
Děkuji Pechová


Požadované řešení

Předání dárku od MILKA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2017 12:06, před 7 lety

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 23:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.