Společnost


Xtech electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1988Mobil v záruce - baterie nefunkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Sarah Cela

Znění stížnosti

V ROCE 15.10. 2012 MI BYL DOPORUČEN NA HEURÉCE MOBIL. TELEF. XTECH SMART N 8000. (POZNÁMKA: CHCI VYSVĚTLIT, PROČ JSEM SI NECHALA PORADIT NA HEURÉCE. NEMÁM RUCE, JEN 12 CM DLOUHÉ PAHÝLKY.) PROTO MÁM VELKÝ PROBLÉM SEHNAT VYHOVUJÍCÍ MOBIL. A PŘI MOJEM DOTAZU NA HEURÉCE MĚ DOPORUČILI TUHLE ZN. TAK JSEM SI JEJ ZAKOUPILA. ASI PO PŮL ROCE SE MOBIL ZAČAL SAMOVOLNĚ VYPÍNAT. VOLALA JSEM DO PRODEJNY JESTLI JIM HO MOHU ZASLAT NA OPRAVU. PRODEJCE MI ŘEKL, ŽE SI MUSÍM KOUPIT NOVOU BATERIÍ A KDYŽ TO NEPOMUŽE, TAK HO MÁM POSLAT. TO OVŠEM NEPOVAŽUJÍ ZA ADEKVÁTNÍ JEDNANÍ, ŘEKL MI PRODEJCE ŽE JE NA BATERIÍ ZÁRUKA JEN PŮL ROKU. BATERIE STOJÍ I S DOPRAVOU 500,-. BATERIÍ JINDE POBLÍŽ NEKOUPÍM - NENÍ K SEHNÁNÍ ! MUSELA BYCH SI PŘIJET K NIM NA PRODEJNU A S MÝM HANDICEPEM TO NENÍ MOŽNÉ.! MOBIL ZATÍM NEPOUŽÍVÁM PRO NEFUNKČNOST.
PROSÍM PĚKNĚ PORADÍTE MI JAK MÁM POSTUPOVAT S PRODEJCEM NA NEFUNKČNÍ BATERIÍ ?
PŘEDEM DĚKUJÍ ZA ODPOVĚD. S POZDRAVEM
SARAH CELÁ


Požadované řešení

JAKÝ POSTUP PROSÍM ZVOLIT ? MÁM SI BATERIÍ ZAKOUPIT, NEBO JE TO SOUČÁST VÝMĚNY ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 10:25, před 11 lety

Na baterii je dle § 620 občanského zákoníku záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje pouze na obvyklé snížení její kapacity. V případě, že je uplatněna reklamace, není povinností kupujícího si nejprve obstarávat náhradní díly a až pak případně reklamovat. Taková doporučení či ujednání nejsou dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku platná.
Doporučujeme zaslat výrobek k reklamaci s požadavkem na jeho výměnu za nový dle § 622 občanského zákoníku. Prodejce je povinný vystavit reklamační protokol a vytčenou vadu řádně posoudit. Pokud by byl zasílán poštou, doporučujeme jej vyfotit i jak je zabalen, aby v případě poškození nemohlo být tvrzeno, že jej kupující již poškozený odeslal nebo že jej špatně zabalil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 15:51, před 10 lety

Společnost Xtech electronics s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.