Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19884Spožděné dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 7 lety

Ondřej Šilha

Znění stížnosti

Již čtvrtý den čekám na doručení balíku z Alzy formou "Balík na poštu" kde je garance dodání do druhého den. Paní za přepážkou dokáže jen dohledat, že balík se zasekl v depu a víc neví. Infolinky jsou stále obsazené a navíc placené, na emaily nikdo nereaguje. Dopis jim posílat nebudu, protože by došel v lednu.

Měl to být dárek k narozeninám, proto jsem zvolil službu "Balík na poštu", která má garanci dodání do druhého dne abych měl dárek včas.

Službám pošty se vyhýbám, protože téměř každý balík měl nějaké problémy. V tomto případě jsem udělal velkou chybu, že jsem nezvolil kvalitního dopravce jako je třeba PPL, GEIS, DHL a pod.

Chápu, že má pošta v tomto období hodně práce a málo lidí, ale to není můj problém.


Požadované řešení

Vrátit peníze za poštovné a alespoň nějakou reakci na mou stížnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 14:28, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.