Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již čtvrtý den čekám na doručení balíku z Alzy formou "Balík na poštu" kde je garance dodání do druhého den. Paní za přepážkou dokáže jen dohledat, že balík se zasekl v depu a víc neví. Infolinky jsou stále obsazené a navíc placené, na emaily nikdo nereaguje. Dopis jim posílat nebudu, protože by došel v lednu.
Měl to být dárek k narozeninám, proto jsem zvolil službu "Balík na poštu", která má garanci dodání do druhého dne abych měl dárek včas.
Službám pošty se vyhýbám, protože téměř každý balík měl nějaké problémy. V tomto případě jsem udělal velkou chybu, že jsem nezvolil kvalitního dopravce jako je třeba PPL, GEIS, DHL a pod.
Chápu, že má pošta v tomto období hodně práce a málo lidí, ale to není můj problém.
Vrátit peníze za poštovné a alespoň nějakou reakci na mou stížnost.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman