Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V uvedené opravně bot jsem nechával manželce opravit obuv-kozacky, v domnění, že bude lepší než kdybych si boty zalepil doma sám lepidlem. Opak byl však pravdou a odlepená špička boty byla opravena tím způsobem, že po opravě byla bota nevzhledného vzezření, v horším stavu než předtím.. místo toho, aby odlepený kousek podrážky pouze přilepil, tak okolí odlepeného místa bylo rozdrásáno, roztaveno jejich postupem opravy. Koženka v okolí odlepení byla zničena. Krom toho bylo zažehleno, zastavení i místo z boku kozačky na semiši. Zkrátka kdyby bota vypadala takto před opravou, tak ji možná vyhodím a nedávám k opravě. Při reklamaci opravi v provizorně mi bylo s vulgaritami řečeno, že to již na botě bylo. Přitom je zcela evidentní, že k tomu došlo postupem opravy. Takže teď mám přiměřenou podrážku, ale zničeno koženku v okolí. A protože jsem si obuv před opravou nenafotil, již mi není dovolání.
Oprava přijatá dne dne 1.12.2017 s číslem 14. Vyzvednuta 5.12.2017
Oprava koženku v místě opravy. Oprava zničeného semiše.
|
Tweet |
V případě opravy obuvi či jiné věci se jedná o smlouvu o dílo. V rámci tohto smluvního typu musí zhotovitel dle § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, provést dílo s potřebnou péčí, což znamená, že postupuje pečlivě tak, aby provedl opravu dle ujednání stran a zároveň aby nezpůsobil na věci další poškození.
V případě škody na věci má spotřebitel nárok na její náhradu dle § 2944 občanského zákoníku. K náhradě škody je zhotovitele dobré výzvat písemně doporučeným dopisem, nejlépe s dodejkou. Pokud nezareaguje, lze poslat též předžalobní výzvu podle § 142a zák. č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, což může být následováno návrhem k soudu na vydání platebního rozkazu.
Subjekt se nám nepodařilo kontaktovat ani prostřednictvím služeb České pošty. Vzhledem k tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.