Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
taky jsem se zaregistrovala na této seznamce,ale nikdy ji neotevřela,jelikož jsem to neuměla.Dokonce ani neznám už heslo.Najednou mi chodí sms,ale myslela jsem,že nikde dluh nemám,tak jsem nereagovala.Mail také nepoužívám.Písemnou výpověď jsem poslala 6.12.2017. Moc děkuji za vyřešení tohoto problému,já sama bych to nezvládla
zrušení smlouvy,profilu a smazání dluhu u vymahačské firmy a veškerých dluhů s tímto spojených
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den, paní Houdková,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Dobrý den,jak už jsem uvedla neznám heslo a ani emailovou adresu a nikdy jsem tyto stránky nenavštívila.Ale snad by to mohla být tahle orchidej123@centrum.cz děkuji Houdková
ID: CNTGEC74
Přejeme Vám dobrý den, paní Houdková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,jelikož nemám vysokou školu,dokonce ani střední,jsem vyššího věku,neumím se v těchto věcech orientovat.O žádné prémiové členství jsem nežádala a ani nedala nikdy souhlas se stržením peněz z mého účtu.Nikdyby mě ani nenapadlo,že se něco tak ohavného může dít.Na stránky jsem se nedostala a tak jsem se přestala tímto zabývat.Je to podvod a v době,kdy nemáme ani na nájem,chcete nás okrádat takovým způsobem?Rozhodně s tím nesouhlasím a trvám na vymazání mého profilu a s tím spojených problémů.Děkuji Houdková
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: CNTGEC74
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Houdková.
Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu evidovaný,
děkujeme Vám.
Dobrý den,poplatek jsem uhradila,ale žádné vyrozumění o ukončení profilu jsem nedostala.Děkuji Houdková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.