Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19896Be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před 7 lety

Lukáš V

Znění stížnosti

Dne 6.8.2017 jsem vyzkoušel službu společnosti Be2, kdy jsem zároveň provedl platbu platební kartou ve výši 149 Kč (referenční číslo CZ-2017-09-06-162783974-BE2-DN).
Jelikož jsem po pár dnech užívání zjistil, že tato stránka naplňuje známky podvodu a klamavé reklamy (fake profily; garance která je zmíněná v brandu této společnosti, neodpovídá skutečnosti), jsem se rozhodl dále profil aktivně nepoužívat.
3.10. mi dorazila první upomínka, že se jim nepodařilo mi ukrást peníze z mé platební karty. Celková suma 2 545 Kč, 10.10. to stejné upozornění.
Jelikož VOP jsou plné nesmyslů, zavádějících informací, rozhodl jsem se neúčastnit se tohoto veřejného podvodu a tento podvod dále nepodporovat.
28.11. jsem se tedy rozhodl do společnosti Šmejdi 2.0 poslat výpověď, abych je upozornil, že jejich podvod dále dotovat nebudu, aby to vzali na vědomí.
Na to mi Šmejdi 2.0 odpověděli:
"Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,děkujeme Vám za pochopení.S pozdravem,Oddělení pohledávek be2"
Po této informaci jsem prohledal emailovou schránku a ve spamu jsem nalezl ze dne 2.11. od společnosti Intrum Justitia s.r.o., která vykupuje pohledávky, První upomínkový dopis. Než jsem stačil zareagovat a připravit se na případné kroky, mi přistál v emailu další email s Předžalobní upomínkou.
Jelikož nesouhlasím s tímto veřejným podvodem, který stále ještě běží, jsem rozhodnut se bránit, a to jakoukoliv cestou!

Šmejdi 2.0 se ve svých podmínkách prezentují následovně:

1) „Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2.“K ničemu takovému nedošlo. Při nabízení služby jste se zavázali „zárukou úspěchu“. Vámi inzerovaná záruka není v souladu s obchodními podmínkami!§ 1812 odst. 1 občanského zákoníku hovoří jasně: „Lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější“.
2) dle § 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, se dopouštíte klamavých obchodních praktik uveřejňováním profilových obrázků osob, které neodpovídají skutečnosti, a spotřebitel tak na základě toho činí kroky, které by jinak neučinil. Např. profil neodpovídá skutečnosti - na profilové fotce se nevyskytuje reálný uživatel.
3) bod 12. Proces vymáhání - "...pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost." - Případ již byl předán na externí vymáhací společnost. Zároveň také informujete o předání na úvěrové instituce, např. ČNB. Na základě čeho/jakého zákona/jaké smlouvy jste předaly mé informace úvěrovým společnostem? ČNB a úvěrové společnosti ví o mém vztahu s Vámi? Popište to!
4) dTest prosím o vyjádření, jestli je standardní proces vymáhání kontaktování klienta emailem? Bez použití datové schránky či doporučeně poštou.

V případě, že nedojde k okamžitému odstoupení od smlouvy a společnost Be2 nedá podnět zastavení vydírání mé osoby, jsem připraven se spolu s dalšími poškozenými bránit (ti kteří veřejně vystupují na diskuzních fórech a sociálních sítích), a to mediální formou.

Doufám, že se nám již podaří zastavit tento veřejný podvod, a právo a spravedlnost se tak postaví na stranu podvedených.

Prosím společnost Be2 o vyjádření k jednotlivým bodům. A společnost dTest prosím o posouzení právního hlediska mého vyjádření, a zároveň také vyjádření této podvodné společnosti.


Děkuji.


Produkt

Garance úspěchu Be2


Požadované řešení

Vypovězení smlouvy, okamžitě přestat vydírat moji osobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 20:24, před 7 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Kontaktování klienta ohledně vymáhání dlužné částky prostřednictvím e-mailu možné je, nicméně běžněji je zejména z důvodu lepší prokazatelnosti volen postup upomínání formou písemných dopisů. Soukromá společnost však nemůže sama zahájit exekuci. K tomu by byl zapotřebí pravomocný rozsudek českého soudu ve věci, který je tzv. exekučním titulem. Aby byl rozsudek vydán, muselo by proběhnout soudní řízení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 14:33, před 7 lety

ID: Y5WICA26


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 08.01.2017) kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2018 15:10, před 7 lety


Lukáš V

"Přejeme Vám dobrý den.

Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl - jako ústřetový krok z naší strany - v plné výši stažen.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Přejeme Vám úspěšný den."


Dobrý den,

děkuji za email. Rád bych tento email dostal i od společnosti Intrum Justitia, s.r.o., která mi vyhrožovala žalobou prostřednictvím advokáta.

Po tomto potvrzení budu brát na vědomí, že případ byl zcela uzavřen ze všech stran.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2018 11:37, před 7 lety

ID: Y5WICA26


Dobrý den.

(Výše) uvedená skutečnost Vám byla z naší strany potvrzená až po její konfirmaci ze strany spol. Intrum Justitia přímo na naší adresu,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.1.2018 15:25, před 7 lety


Lukáš V

Hodnocení:

Komentář: Profil jsem smazal a zároveň Potvrzuji uzavření případu mezi mnou a společností Be2 a spol. Intrum Justitia.

Bohužel nemůžu ohodnotit tuto komunikaci s Be2 zeleným palcem, neboť pokud bych nebyl znalý spotřebně-prvních vztahů a netrval na neplatnosti VOP, dále bych byl vydírán společností Intrum Justitia.
Jsem rád, že tento případ byl uzavřen smířlivým krokem.