Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Poslal jsem žádost o zrušení členství a profilu, četl jsem že podání výpovědi musím písemnou formou a nyní čtu na internetu diskuze že C-Date nereaguje a členství neruší.. proto to píšu i sem.
Napsal jsem na e-mailovou adresu service@c-date.cz ať mi členství premium zruší a následně mi odepsali že to budou řešit co v nejkratším možném termínu, tímto se obracím zde,jestli by jste mi to nemohli pomoct zrušit. Předem děkuji
C-DATE
Zrušení prémiového členstvví a profilu na c-date
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: GM2VIO38
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
C-Date reaguje, tímto děkuji za pomoc k vyřízení této žádosti.