Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Řidička z Geisu psala SMS v úterý 5.12., že DNES budou doručovat balík. Nepřišel. Ve středu 6.12. opět SMS, že DNES budou doručovat balík. Ve čtvrtek SMS, že dnes...V pátek SMS, že dnes... Mezitím už jsem volala paní řidičce Dolejšové,kde je a kdy ho už konečně přiveze.V baílu byl dárek pro 86letou paní, který jsen potřebovala o víkendu mít. Řidička se vymlouvala, že už byla poblíž,ale došla jí nafta a tak tak se vrátila do Hradce.Ale že druhý den určitě přijede. Volala jsem ještě několikrát. Prý má pár adres a do hodiny bude u nás. V pátek 8.12. jsem schválně čekala doma až zazvoní, ale přišla mi jen suchá SamS, že balík mi nechala v obchodě na druhém konci obce. Nemám auto, musím tam někoho poslat. Adresa doručení byla domů,ne do nějakého obchodu. Po 4 dnech, kdy mi píše, že zrovna DNES bude doručován balík.
Řidička Dolejšová, HK
Poučení řidičky, že má dodržovat to, co příjemce obdrží v sms zprávě a především doručovat na adresu určení, ne nikam jinam!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.