Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 27.10. jsem se zaregistrovala na stránky be2 Souhlasila jsem se zvýhodněným poplatkem 151,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Chtěla jsem si vyzkoušet, jak tyto stránky fungují. rozhodla svůj profil smazat a dále tyto služby nevyužívat, své členství ukončit. Usoudila jsem, že takto se prezentovat na žádné sociální síti nechci.
Služby jsem tedy žádné nevyužívala, profil smazala, částku 151,- Kč oželela Dne 27.11. jsem byla v šoku, kdy mi z účtu zmizelo 2.247,- Kč. Dlouho jsem pátrala, co to je za platbu.Po delší době zjistila, že jde o be2. Vůbec by mne nenapadlo, že si bez mého dovolení můžou stáhnout peníze sami.Prodloužit členství i když profil je smazán a nikde na jejich stránkách nefiguruji, nic nevyužívám? Ale peníze z účtu přece stáhnout nikdo nemůže,bez toho, aniž bych k tomu dala souhlas, aniž by mi poslali nějakou fakturu za služby, prostě cokoli. Od čeho existují PIN kódy a ochrana osobních bankovních účtů ?? Snažně Vás prosím, pomozte mi dostat částku 2.247,- Kč, kterou mi "ukradli" neoprávněně, bez mého vědomí a souhlasu z mého účtu, zpět. Jste má jediná naděje. Děkuji za ochotu a porozumění, prosím o radu, jak zabránit opětovnému neoprávněnému stažení peněz, jak mám zablokovat účet pro tuto instituci nemůže si tato společnost dovolit brát bez oprávnění peníze z cizího účtu. A navíc ZA NIC.. Nemám zadán trvalý příkaz, nemám souhlas s inkasem.
Děkuji za Vaši pomoc
Ivana Strbačková
Žádám o vrácení částky 2.247,- Kč zpět na můj osobní účet a dále ať se už nestane, že mi tato společnost opět odečte ve svůj prospěch peníze z mého účtu..
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Při registraci je vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Společnost si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat a jejich vymáhání zpět bývá velmi obtížné. Někteří uživatelé řeší celou situaci tak, že si jednoduše zruší svůj platební účet, aby z něj nemohly odcházet další platby, a o věc se dále nestarají. To ale nestačí. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je proto potřeba řádně ukončit.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Dobrý večer, na stránky jsem se zaregistrovala pod tímto emailem.
ivastrbackova@seznam.cz
ID: YV7RHG20
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den, několikrát jsem žádala společnost o zaslaní nového hesla k emailu pod kterým jsem se registrovala,jelikož jsem se nemohla přihlásit abych si mohla zrušit profil. Marně. Můžete mi prosím nějak pomoci?
Dnes písemně zasílám výpověď Premiového členství, o které jsem neměla zájem.
Ivana Strbačková
ID: YV7RHG20
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 25/02/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Dobrý večer, děkuji za vaši reakci,rozumím tomu tedy tak,že po datu 25.2.2018 již po mně Vaše společnost nebude nic vymáhat?
Ivana Strbačková
ID: YV7RHG20
Dobrý den, paní Strbačková.
Uvedená informace znamená, že Vaše (hrazené) Prémiové členství po 25/02/2018 nebude opětovně prodloužené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.