Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes je 9.12.017(so). Objednávka jsem si přes e-shop MALL.cz zboží. Jako doručení jsem zvolila datum 11.12-13.9.(po-st) Mám k doložení v emailu!!! Na celý víkend jsem odjela pryč, proto jsem si zvolila doručení až od pondělka. Bohužel jiná možnost než PPL a zásilkovna v Praze nebyla. Dnes v sobotu- O 2 DNY DŘÍVE. Mi přijde sms, že mi bude balíček doručován dnes. Samozřejmě jsem si telefón prohlédla cca 2 hodiny od volání řidiče. Volám zpět, SLUŠNĚ vysvětlím, že mi zboží mělo přijít až od pondělka dál a zda řidič pojede zpět a mohl by mi balíček tedy doručit dnes při cestě na jeho trase zpět? Odpovezeno mi bylo RIDIČEM MIKEM " KDYŽ SI NA VÁS VZPOMENU TAK MOŽNÁ " ... opět slusne požádám o informaci zda by byl tak ochotný a sdělil mi zda URČITĚ, A NE JEN MOŽNÁ. A opět odpovezeno " A DORTICEK BY JSTE PŘIVÉZT NECHTĚLA?" .... To je snad nejhorší přístup jaký jsem zažila. Na infolince se mi paní omluvila ale pochybuji, že to bude něco znamenat pro drzeho řidiče! Který bude na zákazníky takhle štěkat vesele dal. Z jeho jednani mi bylo jeste dlouho zle. Doufám, že se doručení přes PPL společnost pro příště vyhnu. Procházková
Pokuta pro řidiče za velmi nevhodné chování. + písemné vyrozumění situace.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.