Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19906Nepřevzetí zásilky v PPL parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 7 lety

Lenka Vykopalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem chtěla odevzdat zásilku do Parcelhopu na Ohradní 1345/6, Potraviny (Kód PPL ParcelShopu: KM114). Obsluha potravin ale balík odmítla převzít, protože nemají prý dost místa. Balík byl rozměrnější (odhadem 70 cm x 50 cm x 50 cm). Nícméně na webu nemáte žádné informace o tom, že by některé parcelshopy přijímaly pouze menší balíky. Vážila jsem úplně zbytečnou cestu a absolvovala nepříjemný rozhovor s obsluhou (jak je zavalená balíky a nemůže se ve skladu pohnout). Kdybych to věděla, vyberu si jiné místo, kde by balík akceptovali.


Produkt

Číslo zásilky: 80066388011


Požadované řešení

- Uvedení informace, že parcelshop příjímá pouze balíky do určitého rozměru.
- Pokud to tak není, tak narovnání vztahu s daným parcelhopem, aby dostál závazku a balíky přijal.
- Omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 20:37, před 7 lety

Podmínky služby PPL ParcelShop uvádějí, že zásilky musejí mít následující vlastnosti, aby mohly být v rámci služby přepravovány: délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 1 m, součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m a hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg. Jestliže zásilka dané podmínky splňuje, není důvod, aby nebyla akceptována k přepravě.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.