Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes jsem chtěla odevzdat zásilku do Parcelhopu na Ohradní 1345/6, Potraviny (Kód PPL ParcelShopu: KM114). Obsluha potravin ale balík odmítla převzít, protože nemají prý dost místa. Balík byl rozměrnější (odhadem 70 cm x 50 cm x 50 cm). Nícméně na webu nemáte žádné informace o tom, že by některé parcelshopy přijímaly pouze menší balíky. Vážila jsem úplně zbytečnou cestu a absolvovala nepříjemný rozhovor s obsluhou (jak je zavalená balíky a nemůže se ve skladu pohnout). Kdybych to věděla, vyberu si jiné místo, kde by balík akceptovali.
Číslo zásilky: 80066388011
- Uvedení informace, že parcelshop příjímá pouze balíky do určitého rozměru.
- Pokud to tak není, tak narovnání vztahu s daným parcelhopem, aby dostál závazku a balíky přijal.
- Omluva.
|
Tweet |
Podmínky služby PPL ParcelShop uvádějí, že zásilky musejí mít následující vlastnosti, aby mohly být v rámci služby přepravovány: délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 1 m, součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m a hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg. Jestliže zásilka dané podmínky splňuje, není důvod, aby nebyla akceptována k přepravě.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.