Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejsou uvedeny žádné kontaktní údaje, po objednávce produktu vám zavolá "dispečer" a lámanou češtinou vás nutí koupit více balení. Zboží bude zasláno na dobírku. Objednávku nelze nijak stornovat a na tel. číslo: +420296330727 se již zpátky nedovoláte.
Princess Hair maska
Myslím si, že jde o podvodný eshop. Jen chci aby se někdo nenapálil.
|
Tweet |
V případě nákupu prostřednictvím internetu má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo mu náleží rovněž před převzetím zboží, tedy než je spotřebiteli zboží fyzicky doručeno. Je ovšem nutné o tomto prodejce včas informovat.
Odstoupení od smlouvy je žádoucí zaslat v písemné podobě, a to nejlépe poštou doporučeně s dodejkou. V případě zaslání jiným způsobem (emailem či prostřednictví SMS) může vzniknout problém v prokázání doručení uplatněného odstoupení.
V případě odstoupení od smlouvy dojde k zániku smlouvy od počátku, tudíž jakoby nikdy neexistovala. Pokud by spotřebiteli zboží mezitím došlo, byl by povinen jej vrátit.
Na stránkách e-shopu skutečně chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitel podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost se nám bohužel nepodařilo žádným způsobem kontaktovat. Stížnost jsme proto nuceni uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může dát podnět České obchodní inspekci. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.